Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 01:16


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dvoupásmové repro : ARN 665 a ARE 589
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 14:47 
Uživatelský avatar

Registrován: 13 led 2013 14:11
Příspěvky: 7
Kraj: ČR - Liberecký
Zdravím,

úvodem bych měl napsat, že jsem ABSOLUTNÍ LAIK co se reproduktorů týče, nejsem elektrotechnik ale domácí kutil a bastlíř. Dostal jsem se náhodou k těmto reproduktorům a napadla mě myšlenka tvorby dvoupásmového repra.

Moje otázka tedy zní, má to vůbec nějakou cenu? Bude se to dát poslouchat, nebo je to celé špatně :) ? Zvukový projev nemusí být exkluzivní, jak bych to jen řekl. Jsem zvyklí na nekvalitní domácí kino genius, takže pokud to bude aspoň srovnatelné (do garáže) budu spokojen.

Přečetl jsem nějakou tu teorii a napadlo mě toto :

Basový repro ARN 665 a širokopásmový ARE 589, k tomu si doma vyrobit pasivní výhybku na 3000Hz . Oba repro mají 4Ohmy

Takže má cenu se do toho pouštět?

Předem všem děkuji za odpovědi a případné rady

S pozdravem
Linbush
makety-linbush.kvalitne.cz


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvoupásmové repro : ARN 665 a ARE 589
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 14:55 

Registrován: 01 pro 2012 17:16
Příspěvky: 221
Kraj: ČR - hl. m. Praha
Kdyby se k tomu dala ještě nějaká výška nemuselo by to být marné.Sehnat k tomu ARV081 tak bys mohl použít výhybku z KE30.Basáku dát tak 25L a u ARE tak max 2L budku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dvoupásmové repro : ARN 665 a ARE 589
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 14:59 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
ARE589 by šel jako střeďák. Dělit ale podstatně níže...tak do 800Hz. Podobnou kombinaci jsem nedávno stavěl, ale na 8 ohm.
viewtopic.php?f=9&t=4096


Nahoru
Offline Profil E-mail