Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 01:44


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosím o radu k ozvučení obýváku. Jsem naprostý laik.
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 11:28 
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 01:23
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha 9
Dobrý den, potřeboval bych poradit s ozvučením obýváku. Pročetl jsem si informace uvedené na tomto serveru a pouze můžu konstatovat, že moje znalosti co se týkají této oblasti jsou nejen minimální, ale především totálně zkreslené (zejména co se týká prostorového zvuku 5.1, stereoefektu FL-C-FR atd..). Budu rád, pokud se zde najde někdo, kdo by mi mohl odborně poradit.
1. co potřebuji:
ozvučit obývací místnost o rozměru cca 5,5 (š) x 5 (d) x 2,4 (v) metrů. Nejsem žádný hudební fajnšmekr, dívám se především s dětmi na DVD filmy, případně hrajeme hry (Xbox360 - nejstarší model bez HDMI). Nepotřebuji tedy špičkový zvuk pro poslech hudebních CD, ale především kvalitní zvuk pro filmy a hry. Rád bych využil především to co mám k dispozici a případně dokoupil to nejnutnější (a samozřejmě nejvhodnější v rozumné cenové relaci).

2. co mám momentálně doma k dispozici:
stereoreceiver Technics SA-EX320 (s Dolby Pro Logic s režimy Normal, Wideband, Phantom), výstupy Front 2x60W (4 Ohm) Center a Surroundy 3x60W (8 Ohm), Subwoofer výstup jeden cinch, frekvenční rozsah 7-100Hz, +-3dB.Toto jsou údaje z manuálu. Výstupy na receiveru zezadu jsou označené následovně: přední 4-16 Ohm, středový 8-16 Ohm, surroundy 4-16 Ohm.
Reproduktory: