Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 09:45


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: reprobedny-rada
PříspěvekNapsal: 13 led 2016 18:36 

Registrován: 13 led 2016 18:12
Příspěvky: 6
Kraj: ČR - Jihomoravský
Dobrý den. Jsem tu nový a chtěl bych Vás prosím poprosit o radu a pomoc. Chtěl bych si koupit reprosoustavu,ale nejsem žádný odborník a znalec,proto bych Vás chtěl požádat o radu a pomoc. Chtěl bych něco do panelákového pokoje o rozměru 4x3m. Poslouchám hlavně heavy metal a všeobecně tvrdší rockový žánr. Mám na koupi asi 8000kč. Vím,není to moc,ale rodina mi boužel víc nedovolí,jsou důležitější věci. Ale hudbu poslouchám rád,tak bych zase nechtěl nějaký plastový bedničky. Po bratrovi mě zůstal receiver ONKYO TX-7440 a jako cd přehrávač mám DENON DVD-1930 zdědil jsem to po něm ale boužel bez reprobeden. Díval jsem se po nějakých inzerátech a přiznám se,že jsem se díval zatím jen podle velikosti reprosoustav a taky vzhledu.Nechtěl bych žádný otrhaný,rozklížený bedny ale něco hezčího,aby se člověk nemusel stydět.
Díval jsem se na Quadral Shogun mk4 mahagon
nebo JBL XE 3 a ještě na Onkyo SC-570MK2 Některé ty reprosoustavy mají basreflex,já bych je měl umístěné u zdi,je nějaký pravidlo jak daleko by měly být od zdi pokud je basreflex vzadu? Klidně bych si představoval i bedny s podstavcem,prostě něco co by trochu zahrálo tvrdší,rockovou hudbu. Proto bych Vás chtěl poprosit o radu a pomoc při výběru. Předem moooc děkuju.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprobedny-rada
PříspěvekNapsal: 13 led 2016 21:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Jde ti víc o design nebo o zvuk?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprobedny-rada
PříspěvekNapsal: 14 led 2016 00:01 

Registrován: 13 led 2016 18:12
Příspěvky: 6
Kraj: ČR - Jihomoravský