Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 14:50


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 15:21 

Registrován: 15 pro 2008 11:08
Příspěvky: 3
Bydliště: Pelhřimov
Zdravím, chtěl bych dát koaxiálně ARV 081 a ARO 689.
Jaká je nejvhodnější poloha ARV vodorovně nebo svisle?
Díky za odpovědi. Honza.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 16:30 
Řádný člen

Registrován: 02 říj 2008 10:11
Příspěvky: 1267
Kraj: SR - Bratislavský
Tieto oválne výškáče aj ich feritoví súrodenci sa bežne osadzujú aj vodorovne aj zvisle, no pre lepšie vyžarovanie vysokých tónov v horizontálnej rovine by sa mal dávať zvisle, teda takto: 0

_________________
http://www.tesla-archiv.estranky.sk/


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 20:45 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 18:57
Příspěvky: 639
Bydliště: Trenčín city, Slovakia
Kraj: SR - Trenčianský
http://dmilan.galerie.cz/#53153252 Takto sa montovali na väčšine sústav. Na 65Itkách neboli náhodou vodorovne? Nikdy som tie bedne nemal...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 21:42 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Na 651 se montovaly vodorovně protože celá bedna se také umisťovala vodorovně (jakoby na bok). Ve výsledku je tudíž opět svisle. Jediná bedna kam se dával čistě vodorovně kterou si teď vybavím byla ARS9104 a tam to bylo myslím jen z čistě estetických důvodů. Umístil bych ho tedy svisle.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 27 lis 2009 09:47 

Registrován: 15 pro 2008 11:08
Příspěvky: 3
Bydliště: Pelhřimov
Díky za odpovědi. Dám ho tedy svisle.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 27 lis 2009 10:43 
Řádný člen

Registrován: 02 říj 2008 10:11
Příspěvky: 1267
Kraj: SR - Bratislavský
Vodorovne boli aj v ARS 71x a 81x. Jednak z estetických, ale myslím, že tu to bolo hlavne z funkčných dôvodov. Pretože keby boli zvisle, bedne by museli byť vyššie a tým by sa zväčšil ich objem, čo by zas celkom nevoňalo hlbokotónovým ARZ 36x. Alebo by sa potom kvôli zachovaniu objemu musel zmeniť tvar bední - boli by plytšie - a to tiež nie je moc dobre.

_________________
http://www.tesla-archiv.estranky.sk/


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 27 lis 2009 10:58 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Myslím že krom estetiky je zrovna tohle tehdy netrápilo.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 30 lis 2009 09:02 
Řádný člen

Registrován: 02 říj 2008 10:11
Příspěvky: 1267
Kraj: SR - Bratislavský
Myslíš? Ja si to nemyslím. V čom spočívala inovácia ARS 710 -> 810? Okrem toho, že ARV už nebol montovaný zvnútra ale zvonku, sa znížil objem z 5 l na cca 3 l. To je pre ARZ 36x citeľná zmena.

_________________
http://www.tesla-archiv.estranky.sk/


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 30 lis 2009 16:45 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Áno, a ARS 810 hrajú výrazne lepšie, ako 710. Tých päť litrov bolo pre ARZ 369 priveľa.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: poloha ARV 081
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 08:35 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Ale na tom se může právě dosti značně podílet i ta montáž zvenku. Montáž eliptického ARV je ve dvoupásmovkách takovéto velikosti značně neestetická. kdyby to bylo ve třípásmovách, nejlée sloupového typu (jako například vyráběla Elektronika Praha) byly by jistě na výšku. Tady prostě vítězí estetika. Tesla si toho byla vědoma protože ve všech bednách vyšší řady byly bez výjimky na výšku. Kompromis udělala u ARS914 kde byly našikmo což mi přijde poněkud nešťastné řešení.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group