Poslední návštěva: Právě je 28 lis 2020 01:51


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1824 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 15:02 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 1666
Bydliště: Poděbrady
Kraj: ČR - Středočeský
Tohle na mě vyskočilo na Ebayi jako reklama. Měl jsem ho asi tři roky, ale jen 2,5 i tak to bylo svezeníčko. Někdo si pěkně vyhrál s folií. Otázka jak to asi vypadá pod ní...píše, že nic moc. Plechy byly ale tak silný, že by se snad dalo po kapotě chodit. Měl jsem s krásnou modrou metlou s bílou střechou a chromovanými koly. Byl to fakt krasavec. Rád na něj vzpomínám.Ach jo...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 08:34 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
Skromná radost, 17. listopad jsem oslavil projížďkou:
Obrázek

Motor po výměně těsnění pod hlavou a srovnání + vše co bylo vhodný udělat. Jede jak pila. :-) Tak snad s tím ještě natočím nějaké km. Asi budu střídat s oktávou podle délky trasy, na dojíždění do hokny se mi zdá mnohem vhodnější atmosféra než oturbený realtivně nízkoobjemový diesel s DPF.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 16:11 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 1666
Bydliště: Poděbrady
Kraj: ČR - Středočeský
Ujede další tisíce bez problémů. Měl jsem cca 5 let Opla Asconu 2,0i.
Asi nejlepší auto který jsem kdy měl. Pracoval jsem v té době v DE takže jsem jezdil pořád bez rychlostního limitu. :) Najel jsem s ním víc jak 200tis asi 150 už mělo najeto a měnil jsem jen olej a filtry. Nikdy jsem neměl auto jen s petikvaltem s tak perfektní převodovkou.
Opravdu velký zátah na rozjezdu. A ani nebylo potřeba nějak moc řadit.
Pětka brala 50 až 220km/h.
Digitál tenkrát nebyl tak jsem ofotil fotky.
Příloha:
auto mix malé.jpg

Přeskočl jsem na ně ze Š 120LS což byl docela masakr. :twisted:
Po druhém prořezání jsem střechy jsem Cabrio nechal opravit a auto poslal dál.
Tu Asonu bych bral ale všema deseti i dnes kdyby byla. Byla z roku 88. Výbava klima,vyhřívaní sedadel,zrcátek nezávislé topení,nevím co ještě. Kurf jako kráva.
Do dnes pro mě nejlepší auto a už se na tom asi nic nezmění.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 18:28 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
07/2010 (tohle není nejstarší foto)
Obrázek
11/2020 (už na origo GM hlínách, asi se mi víc líbily ty předchozí, ale tyhle sednou mnohem líp a obutí zůstalo)
Obrázek
08/2014 (Omiš, Chorvatsko)
Obrázek

X16SZR, křivka kroutícího momentu a výkonu
Obrázek


Jezdím s tím autem už od střední školy a to už nějakej pátek je. A furt mě baví ho řídit, takže asi dobrý. :-)
Lehký, obratný, předvídatelný, motor je takovej línější a pocitově táhne dá se říct furt stejně od 1300-5000 a to je to co se mi líbí (*plochej průběh). Rozhodně to není brzda provozu a na světlech se stím taky dá rozjet velmi svižně. Na rovinkách dost často řadím 3->5. Spotřeba 6-6,5 štreka, město 7-8 (v zimě) - ještě před opravou. Teď jsem dal plnou a chci to ověřit, ale myslím že není důvod, aby se spotřeba nějak zvedala, spíš naopak. Za ty leta provozu mě nechalo stát na cestě snad jenom jednou, když prasklo spojkový lanko. Jinak vždycky startovalo na brnknutí, hned topilo. Kromě klimy je to na tu dobu myslim plná výbava, ale bufík tam není teda. :-) Jediný co mě teď napadlo, brzdy jsou takový dost tupý, když přesednu z Octavie, je to pocitově, jakoby to nebrzdilo, což je takové nepříjemné. Nemá tolik naposilovanej brzdovej pedál, ale když se do toho člověk víc opře není problém ani v krizovkách. Jasný,je to i o citovým vztahu. :-D Pro někoho to bude jen stará popelnice.

Jsem se díval ta Ascona se dělala i v 1.6, možná to byl předcůdce toho mýho 1.6. Ve dvoulitru to muselo být fajn. Takový auta už dneska horko těžko seženeš. Hodně mě láká mazda 6.

* přidal jsem i graf průběhu výkonu a krouťáku vzhledem k otáčkám, zas tak plochý to není, ale působí to na mě tak. :-D

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Naposledy upravil BlackRider dne 23 lis 2020 18:43, celkově upraveno 1

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 21:06 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 1666
Bydliště: Poděbrady
Kraj: ČR - Středočeský
Tak to jsi borec tak dlouho auto udržet v kondici. Jestli to není tajný, kolik má natočeno?...
Já jsem to plánoval u Megana který byl funglovka, ale tam se ke konci pořád něco rozbíjelo a už jsem na to neměl nervy...
Ta Ascona se dělala i jako kupé Mě se pořád líbí auta z osmdesátek! Když nad tím přemýšlím tak Ascona
by mi radost teda udělala. :twisted: navíc hezky voněla a čtyřka tam byla fakt zbytečná.
Brzdy jsou u novýho auta vždycky někde jinde. Svezl jsem se i v Monze 3.0 a to byl fakt mazec!


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 21:31 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
Obrázek
Nyní chybí kousek do 242.000 km. Což zas tak moc není si myslím. No bude to chtít ještě hodně péče. Na jaře chci udělat spodek, dát pryč původní nástřik, případně vyvařit, co bude potřeba a znovu natřít. Nosníky zespodu kufru nebudou v top stavu. Taky lemy vzadu nicmoc a kolem nádrže je to dost načaté.

Tu Asconu jsem nikdy naživo neviděl a Monza 3.0 to muselo bejt něco, já s tak velkým obejemem zkušenosti nemám.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 lis 2020 19:05 

Registrován: 03 led 2020 19:30
Příspěvky: 84
Bydliště: Mokrá Lhota Benešov
Kraj: ČR - Středočeský
Měl jsem chvíly Senatora 3l šestiválec to bylo svezení ale dost rezivěl.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2020 19:34 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1390
Kraj: ČR - Jihomoravský
Šestiválce víkendově provozuju taky, 2.3V6 +automat v taunusu kupé a 2.8+5q ze sierry v granadě I fasback, tam mi chybí po renovaci dodělat interiér... Čím větší motor, tím pohodlněj se s tím jezdí, amíci by ti vysvětlili, že čtyřválec je pro studenta nebo pro nezaměstnaný, normální člověk má V8, a pokud je chudej, tak V6...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2020 21:58 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5087
Kraj: SR - Trenčianský
Je to tak...proto ten jeden starej šestivál furt držím.
Jinak opel s motorem C16 bylo moje první auto...konkrétně kadett s motorem C16NZ. Nesmějte se tomu, jak vypadalo. Tenkrát mi bylo 19 a tuzing frčel na plný koule. :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2020 22:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 9036
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Dcerka nám přivedla představit svého nového přítele. Dělá ve Škodovce v Boleslavi něco přes kvalitu, občas jezdí i těmi kamuflovanými auty se zelenou značkou, jednou přijel pro srandu s elektrickým Citigo. Tak jsem čekal, že bude horovat pro koncernové euronovoty.
Houbeles! Kluk má tuhletu vintage V8 a miluje ji. Pěkně jsme si popovídali. Když se na chvilku zdejchnul, říkám holce: Toho se drž. Protože kdo má rád velký benzínový motory, to nemůže bejt špatnej člověk.
Příloha:
Audi.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.

_________________
Na internetu není místo pro pravdu. (Howard Joel Wolowitz)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2020 22:24 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 1974
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
https://www.garaz.cz/clanek/pokud-bych- ... e-21005133


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2020 22:50 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5087
Kraj: SR - Trenčianský
ransom: No já Ti fakt nevím. :lol:


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 00:07 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1390
Kraj: ČR - Jihomoravský
Taky bych si nebyl tak jistej. Ale zrovna tahle audina se mi taky dost líbila, kámoš to nějakou dobu vlastnil.
Jo a k té elektrice - jako provozovatel soukromýho nabíjecího místa vím, že na elektriku jezdí většinou dost nestandartní kusy, třeba pilot dopravního letadla, kterej chce snížit svoji uhlíkovou stopu, ekologicky smýšlející skorofilozof, nebo člověk, kterej to má jako nutnost kvůli firemní image... U plugin hybridů už je to jiný, tam už kolikrát vyhraje skutečná ekonomika provozu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 06:52 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 4703
Bydliště: Čerčany
Kraj: ČR - Středočeský
Já bych se neodvážil spojovat koníčka s lidskými vlastnostmi. My máme v mateřské firmě jednoho excelentního debila, holohlavého hlavohrudě, chroupajícího steroidy jak lentilky, mydlícího ženský, chodícího řvát na Spartu (oni ho potřebují, protože musí šéfovat mentálům podobného formátu). A ten člověk sbírá porcelánové hrníčky art-deco a jabloneckou bižuterii ze začátku 20. století.

Ale předpokládám, že Ransom to myslel z prdele.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 07:51 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
TLU>
V té černé dobrý. Myslím, že jsem ještě černou Astru neviděl a docela mě to láká. :-)

V některých věcech je Kadett s Astrou podobnej, že? Něco jako Felda hodně vychází z Fáva?

Tak jsem asi divnej, ale mě dokáže uspokijit i ten čtyřvál. :-D To bude tím, že jsem žádný V6/V8 neřídil. :-D

Ransom>
No rozhodně lepší než kdyby ti přijel s nějakým miniobjemovým oturbeným vysavačem. :-)

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 08:08 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 1974
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Tak je to - o túžbach, potrebe, možnostiach. Trojvalec už nikdy, päťvalec možno. Zatiaľ som nezmenil svoj pohľad - na aute ma zaujíma, či brzdí, štartuje, moc nežerie a nezateká do neho. Toť vsjo.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 10:49 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 4703
Bydliště: Čerčany
Kraj: ČR - Středočeský
BlackRider: Kadett se v Británii odjakživa jmenoval Vauxhall Astra. Od toho F-ka se to sjednotilo na Astru i na kontinentu.
TT: Ja mám Oktávku v servise, tak som si od kolegu požičal Fabiu Combi 1,0 R3 81 kW. Ten motor je absolútne v pohode.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 11:20 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
A hele, tak takhle to je s tím Kadettem.

Kolega v práci měl na operák Fábku (nebo to byl Rapid?) s 1.0 motorem a myslím 6-ti kvaltem a nějak si nestěžoval, prý to nebylo špatný.
Rozborka 1.0 TSI po 100.000 km.

Teď má Scalu s 1.6 TDI též na oper., celkem se mi to auto líbí, neřídil jsem, ale seděl jsem v tom.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 11:50 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5087
Kraj: SR - Trenčianský
Kadett E a Astra F maj toho konstrukčně společného celkem dost. Už ty písmena vlastně mluví za to, že Astra F je pokračovatel. A ano, dá se to tak říct, že je to jako fáčko a felda. S kadettem jsem najel asi 70 000km, za tu dobu jsem ho stihl překroužkovat, což ale opel udával dokonce v rámci servisního intervalu, takže OK. Díky nízké hmotnosti tomu těch 55kW stačilo a žralo to prd. Btw. celá ta řada motorů je imho povedená - ochotná, pružná a jakkoli vylágrovaný motor jede pořád jako šepot květin. Krom kadettu jsem měl u baráku několik let ještě Vectru A 1.8i (66kW) a pokud by se nerozpadla od koroze, slouží doteď. Samozřejmě, z hlediska bezpečnosti se dneska už jedná o vyložený rakve. Z těch devadesátek už při nehodě jakž-takž obstojí pouze BMW 5, MB 124 a ty větší Volva.
K těm downsizingovým třívalcům: Vůbec bych se toho nebál si to pořídit jako nový auto. Díky vyvažovákům a docela vymakanýmu motormanžmentu to už má úplně normální chod bez vibrací nebo dunění, jede to taky hezky a většinu jízdy má člověk pocit, že pod kapotou je atmosféra obejmu 2-2,5. Horší je to s ojetinama po 200 000km, tam se už názory rozchází...a já mám po nějakých zkušenostech taky ten svůj.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 12:22 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 237
Kraj: ČR - Jihomoravský
Co se týče bezpečnosti karosrie, šel vývoj fest dopředu, o tom žádná.
Crash test Astra F x SintraA22

Fko model 1997 má pod motorem celkem masivní nostníky z 2-3 mm plechu, ale potkat nový auto tak je to asi jasné.

On ten downsizing není nic tak převratnýho, MBčko mělo taky litrovej motor už na konci šedesátek.. :-) A trochu menší výkon. :-D Pokud se to chová jak píšeš, tak bych do toho šel asi taky. Spotřeba ale asi bude vyšší.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL / Zoom L-12 > NAD T754 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > KEF iQ7SE custom
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1824 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group