Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 18:03


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 15:24 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
ja som mal prvé auto kadetta E s týmto motorom...vtedy ešte s označením C16NZ a jednobodovou striekačkou. A čo som mal možnosť sa viezť v Astre F, tak to bol v podstate len zmodernizovaný a trochu kultúrnejší kadett.
Ak bola poruchová, je dosť možné, že si mal proste smolu. Lebo ak odhliadnem od potreby krúžkovania motora každých 150-180 tis. km, tak väčšine ľuďom slúžili celkom dobre. Čím ale nechcem povedať, že neboli v danej triede aj lepšie autá.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 16:33 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tak s motorom samotným som problém nemal. Ale: Auto samo od seba zrýchľovalo a v Opeli na to nevedeli prísť, musel som si to vygoogliť (údajne bežná závada) a poradiť im. Za jazdy sa roztavil alternátor, pričom sa ani nerozsvietila kontrolka nabíjania a auto náhle zdochlo v 160 km/h v ľavom pruhu na diaľnici.
Ako štvorročné malo vyhnité diery pod okennými tesneniami na všetkých piatich dverách.
Inak samozrejme, že to bol len zmodernizovaný Kadett (však v UK bol Kadett od začiatku brandovaný ako Vauxhall Astra, paradoxne austrálsky Holden Astra bolo úplne iné auto, Hnisan a až od Astry F sa zjednotil s ostatnými Astrami), aj označovanie generácií je priebežné.
Je ale zaujímavé, že sme mali v rodine dva klony Kadetta E (Daewoo Racer a Pontiac LeMans) a tie až na neuveriteľné hnitie problémy nerobili.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 17:08 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2082
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
Když tady zmiňujete Opla. Připoměli jste mi mou Asconu 2.0i to bylo moje nejmilejší a nejlepší auto po všech stránkách. Najezdil jsem s ním víc jak 200 tis. a jen běžný servis.
Max.výbava vyhř. sedadla, nezávislé topení, klima, tempomat. Na tu dobu velmi slušná výbava.
A co jsem měl na Asconě nejraději bylo, že na pětku se s ní dalo jet 50 a nebo taky 220 km/h.
Fakt je že jsem do ní skočil ze Š 120L tak se asi není čemu divit... :)
Chrysler měl taky své kouzlo.
Obě auta jsem prodal.Byly v naprosto perfektním stavu a zcela bez koroze.
Pak jsem si koupil novýho Megána... Bylo mi něco přes dvacet. No dnes bych to teda neudělal. Kdyby se to tak dalo vrátit....ach jo...
Pár foto. Omlouvám se za kvalitu obrázků, jsou to jen ofocené fotky.
Příloha:
P1180442.JPG

Příloha:
P1180443.JPG

Příloha:
P1180448.JPG

Příloha:
P1180446.JPG

Příloha:
P1180450.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 19:05 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Vcelku vážna(závažná) otázka:
Ak auto XYZ s odpojenou váhou vzduchu ťahá PODSTATNE lepšie a s evidentne menšou spotrebou - je rozdiel v emisiách bordelu???


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 19:17 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Odpoveď si už dostal: Ak auto s odpojenou váhou vzduchu ťahá podstatne lepšie a s menšou spotrebou, treba ho dať opraviť.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 19:29 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
No a nejaký "sedliacky" dôvod?
Opraviť či popraviť?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 19:52 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Sedliacky dôvod je, že je pokazené.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 zář 2017 20:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Já bych to chápal tak, že po opravě by motor měl s připojenou váhou jet ještě lépe než nyní s odpojenou váhou.
Jest tomu tak?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 06:01 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
By bolo super :)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 07:09 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Aj keď to často vyzerá (a ja som si to tiež kedysi myslel), že HFM je zbytočná súčiastka a kurvítko, ktorým výrobca vstrekovania zámerne komplikuje systém, nie je to samozrejme pravda. Len si treba prečítať, čo tá HFM vlastne je a ako funguje. Nie je to zbytočná a už vôbec nie škodlivá vec. Systém s HFM vie ďaleko lepšie optimalizovať dávku paliva podľa nadmorskej výšky, aktuálnej hustoty a teploty vzduchu... Nie je to len jednoduchý mechanický prietokomer známy zo starých turbodieselov, L alebo K(E) jetronicu.
Osobne by som tu nešpekuloval, nehľadal s prepáčením v riti mäkké a zašiel za niekým, kto ma diag priamo pre auto XYZ. Ak je váha KO, kúpiť novú a vymeniť. Príčina však môže byť občas aj niekde inde...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 11:48 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Diagnostika bude, som dost zvedavy ci vahu vypise ked ju na pristrojovke nehlasi.
Ak ju potvrdi ako vadnu, kupim novu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 17:09 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jé, já jsem se sem dostal až dneska.
Co se týče obecně aut, tak když je známa servisní historie a nebyl to vyloženě špatnej kus, problémy moc nejsou. Za podmíny spravnýho servisování, žejo...
X16SZR je podle mýho názoru fakt nesmrtelnej, a když jedu sám, tak jede poměrně svižně. Ségra má nově Fábku 1.4 16V r.v. 2007, což je papírově o 8 kW výkonější, ale jede spíš hůř (určo bude těžsí) celkem mě to překvapilo - je to normální?
Řídím od 18-ti a bude mně 30 let, s Astrou jsem toho zažil už fakt dost a nechala mě ve štychu jen jednou - prasklo spojkový lanko. Jinak ťuk ťuk cajk. Možná je to tím, že byla kompetována v Německu - dohledal jsem podle čísla kastle. Začíná ale docela kvést a nevím, jestli teď nepůjde srat ta převodovka...V ÚT mám jet Prahu a mám trochu bobky.
Obrázek
Chorvatsko-Omiš, r.2014, v tu dobu nájezd zhruba 163900 km.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 17:20 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Oni všechny tyhle 8-ventilový motory mají větší kroutící moment v nižších otáčkách, než 16-ti ventily. Takže 1.6 8V s 55kW pojede pocitově daleko lépe, než 1.4 16V se stejným výkonem. 8-ventil však začne i dříve vadnout - v podstatě nemá smysl jej nějak točit přes 5000 RPM. No a v kombinaci s lehkými kastlemi, kterými se vyznačovaly starý auta je to pak jasný, že ta astra je svižnější, než ta fábka. Kadett 1.6i s 55kW jel jak píchlý prase...oproti suzuki balenu 1.3 16V s 63kW, které se ze spodních otáček sbíralo asi jako 300m dlouhý nákladní vlak...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 17:25 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jak říkáš. Nemá smysl vůbec točit tak vysoko. Samozřejmě vyzkoušeno a dostat se k omezovači, fakt "trvá".
Jako vysokoobrátkový motory se mně líbily starší Hondy, kámoš míval Accorda, a to byla radost poslat k červenýmu políčku. 7000+ ot./min. to mělo dost rychle a ten zvuk.. Paráda. Nešlo s tím jezdit po důchodcovsku.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 zář 2017 21:05 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
https://www.facebook.com/oslik.eu/photo ... =3&theater


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 říj 2017 23:27 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Příloha:
wtf.png
WTF???
Mne to pripadá ako hodne nebezpečná zlomyseľnosť.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 11:57 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Dnes mě potěšilo, že Volvo má po technické a po emisích bez závad. Nepotěšilo mne, že STK neuznala Euro 2, nekterou bylo auto dovybaveno ale jen Euro 1, která je zapsaná v techničáku, takže místo trojky ekopoplatku zaplatím bůra. Ale to asi vydejchám.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 12:12 
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2008 23:01
Příspěvky: 2775
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kraj: ČR - Pardubický
Bude mít tato nová informace v TP vliv na vydání jiné emisní ekoplakety ?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 12:20 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
To je normální. Německé plakety a dovýbava na změnu emisního plnění se v ČSSR neuznává. Tam se jde podle toho, s jakou emisní hodnotou bylo auto vyrobeno a co má, nebo nemá podle homologizace. Je to samosebou neprosto stupidní, protože v celé EU by prostě EURO 2 mělo být EURO 2. Když to tak uznají v DE, měli by to uznat všude.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 12:43 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Emisní plaketa je tam nalepená zelená s původní německou značkou, ta by měla podle německého úředníka platit i po změně RZ.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group