Ale ano, samozřejmě, všude se najdou jak slušní, tak hovada. Ale v podstatě tou hlavní příčinou je SYSTÉM. Kdyby byl systém nastaven rozumně, nestřídali by se lidi, zůstali by ti, co to dělají s citem, a vše by bylo v pořádku, lidi by nechcali za jízdy do petflašky (a to není kec, ale realita), nejezdili hladoví......... Já mám jistou výhodu, protože rozvážím nákladním autem zásilky pro firmy, takže většinou se jedná o paletovky cca 30-1200kg, kterých mám průměrně 15-17 na den, prům. na 240km okruhu. Ti dodávkáři (PPL, GLS, DPD a pod.), co vozí malý balíčky, mívají běžně cca 70- (kolem vánoc) 300 zásilek/den (a to je kurva honitba a otročina), což málo-který řidič zvládá. Proto se tam tak střídají (o peníze až tak nejde, jde o tu otročinu), a musí stíhat, tak se neserou jak s nakládkou, tak se zacházením s balíkama. Samozřejmě to neomlouvám, ale člověk, kterej je honěnej, jak Onanův vocas, a visí nad ním hrozba nepřiznání "prémií", či srážek ze mzdy, pokut a pod., pak prostě jen "lítá", a vše ostatní je podružný. Je to stejný, jako vše v tom "vysněným" kapitalizmu- kvantita vítězí nad kvalitou. To je prostě začarovanej kruh, ze kterýho není úniku. Ale ani na těch "velkých" zásilkách, co vozím, to není med, protože já na nákladním (na rozdíl od dodávkářů) musím dodržovat z.č. 561 (AETR), což ale dispečery netankuje, a honí nás stejně. Takže před hodinou jsem v PC sepisoval výpověď z pracovního poměru, protože mám volbu- buď budu se zásilkama zacházet jak hovado a jak hovado jezdit, a vše porušovat, abych stíhal, což znamená 20 litrů flastra a 5 bodů do ŘP při zastavení policajtama, nebo prostě odejdu. Já právě teď volím tu druhou možnost. --------- Takže kdybych měl problém shrnout: Zásilka se musí doručit do druhého dne, ALE není dostatek aut, není dostatek řidičů, a dispečeři jsou idioti neznalí ani silničního zákona, ani zákona 561 (AETR), a jejich jediným cílem je vše doručit v termínu, s co nejmenším počtem aut a řidičů. A vvvvvo ttttom tttto je. A teď mě omluvte, jdu chlastat- oslavovat, že jsem se konečně odhodlal na tuhle "práci" vysrat.
|