Poslední návštěva: Právě je 06 kvě 2024 14:24


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 18:16 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5321
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tak nevím, jak "benzín" jede na všechno, co jsem kdysi měl pár benzínů, byly na kvalitu paliva mnohem citlivější, než ty nafťáky.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 18:25 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
S tím jsem se nesetkal. Akorát předělávky na LPG jsou citlivý na kvalitu plynu. No asi takhle diskuse moc nemá smysl :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 18:40 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Laminat - Neštartol som jedno ráno, hoci baterka, žhaviče aj alternátor boli zrejme ok.
Žhaviče ešte nejak musím skontrolovať - skúšal mi ich automechanik no mám podozrenie, že blbo :D
Inak nemienim meniť diesel za benzín, mne stojí za nižšiu spotrebu lacnejšieho paliva. Mínus 24 a menej tu tak často nebýva. Mám ročný nájazd okolo 15000 kilometrov.


Nahoru
Online Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 20:52 
Řádný člen

Registrován: 08 kvě 2013 18:01
Příspěvky: 2052
Kraj: ČR - hl. m. Praha
laminat píše:
Už jsem to tu psal - mám tady dvě auta, která ujela na naftu z Tank Ono po půl miliónu kilometrů a jsou stále v plné formě. Kousek ode mne mám další, která začínala u mne - tři kousky přes milión. Takže nejsem odkázán na linky.

Kdyby mi šlo o prachy, tankuju tam taky. Jde mi o výdrž motoru. Autu je 11 let a jezdí skvěle, protože se o něj starám.
BTW: ONO už mělo dost průserů ..

_________________
Pamatujte na úctu k sobě, úctu k druhým a odpovědnost za vaše konání. Povýšenost nikdy nemá žádnou omluvu. Pochází buď z malého sebevědomí, nebo se opírá o dočasné a povrchní úspěchy. [Dalajláma]


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 20:58 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5321
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Fakt mě baví, jak mě tady teoretik bude poučovat, když já za dva roky najedu to, co on za dvanáct. Kolik kilometrů jsi za těch jedenáct let najel?
Ty průsery ONA bys mohl doložit? Já to poměrně detailně sleduji, tak se třeba dozvím novinky. Třeba bys za ty vyhozené prachy za prémiovou naftu mohl mít už nové auto.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 22:00 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11113
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Pouze v prémiovém palivu, s láskou vyráběném odborníky, najdeš patentovaný Bifidus Actiregularis!

Na ONO nejezdím proto, že tady na venkově se zhusta vyskytuje specifický druh debilů. Ti se táhnou třeba deset kiláků za palivem levnějším o třicet halířů a pak tankují za dvě kila. Takže je tam imrvére pěkná fronta.
S místním ONO se nepřímo pojí jedna veselá příhoda z mého blízkého okolí. Oba aktéry trošinku osobně znám:
Nejmenovaný restauratér (a známý šejdíř a držgrešle, který byl m. j. spatřen jak vybírá lepší kousky zeleniny do salátu ve vyhozených přepravkách za Kauflandem) si koupil takové ultravybavené, ale méně značkové korejské SUV. Asi po půldruhém roce a cca padesáti tisících mu cosi zheblo na motoru. Prodejce mu nechtěl uznat reklamaci a argumentoval špatným palivem, ve stylu "ty stejně určitě celou dobu jezdíš na ONO, že jo". Hospodský se nasral a přivezl mu knihu s vylepenými účtenkami a přesnými záznamy o tankování. Načež mu reklamaci obratem uznali, protože tankoval výhradně na malé laciné benzince pro socky, která shodou okolností patřila panu autoprodejci...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 22:14 
Řádný člen

Registrován: 08 kvě 2013 18:01
Příspěvky: 2052
Kraj: ČR - hl. m. Praha
laminat píše:
Fakt mě baví, jak mě tady teoretik bude poučovat, když já za dva roky najedu to, co on za dvanáct. Kolik kilometrů jsi za těch jedenáct let najel?
Ty průsery ONA bys mohl doložit? Já to poměrně detailně sleduji, tak se třeba dozvím novinky. Třeba bys za ty vyhozené prachy za prémiovou naftu mohl mít už nové auto.

a) nemusím nic dokládat ... hledej ...
b) říkal jsi, že nebudeš rýt
c) ujetí spousty kilometrů
.. no a co?
d) na tohle jsem se neptal. Jen na zkušenost s Agip DieselTech. Nic víc.

_________________
Pamatujte na úctu k sobě, úctu k druhým a odpovědnost za vaše konání. Povýšenost nikdy nemá žádnou omluvu. Pochází buď z malého sebevědomí, nebo se opírá o dočasné a povrchní úspěchy. [Dalajláma]


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 22:19 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11113
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Akusta píše:
nemusím nic dokládat ... hledej ...


Já se do toho sporu nechci motat, ale právě že musíš. V právním systému od Říma až po dnešek má povinnost dokazovací ten, kdo vznáší obvinění.
Vznesl jsi obvinění? Předlož důkazy.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 22:22 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Serme na to....


Nahoru
Online Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 01 črc 2017 22:50 
Řádný člen

Registrován: 08 kvě 2013 18:01
Příspěvky: 2052
Kraj: ČR - hl. m. Praha
ransom píše:
Akusta píše:
nemusím nic dokládat ... hledej ...


Já se do toho sporu nechci motat, ale právě že musíš. V právním systému od Říma až po dnešek má povinnost dokazovací ten, kdo vznáší obvinění.
Vznesl jsi obvinění? Předlož důkazy.


Jednak to je obecně známo a pak ...šlo o Igorovo klasické rejpání a to tu rozpatlávat nebudu. Ale až to doma najdu, pošlu SZ. Veřejně se to nehodí.
Nehledě na to, že jak správně napsal TLU, problematika vznětových motorů je složitá. Myslet si, že k jejímu poznání stačí jen ujet nějaké kilometry, je nesmysl. Ale přeměřovat si p. nehodlám.
Už se k tomu nebudu vracet.

_________________
Pamatujte na úctu k sobě, úctu k druhým a odpovědnost za vaše konání. Povýšenost nikdy nemá žádnou omluvu. Pochází buď z malého sebevědomí, nebo se opírá o dočasné a povrchní úspěchy. [Dalajláma]


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 02 črc 2017 19:26 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5966
Kraj: SR - Trenčianský
TheKytu: Doby, kdy benzínový motor sežral bez potíží vše, jsou už minulostí (existovaly i diesely, které jely na vše, co hoří). Dokonce už moje stará 300E-24 velmi rychle pozná, co jsem natankoval velmi vlažnou odezvou na plyn a poškubáváním za studena. Vůbec se jí nelíbí BA95 od Benzinol a Dalitrans. A to je 30 let starý agregát s KEJetronicem. Současné přímovstřiky jsou velice háklivý na kvalitu benzínu a vzhledem k tomu, že jsou už zpravidla oturbený nejsou o moc jednodušší, než diesel. Taky má už mnoho z nich dvouhmotný setrvačníky (třeba benzínový mercedesy od céčka nahoru ho maj standardně už od roku 1990) a DPF začne být od září tohoto roku taky běžnou součástí. Čili diesel nebo benzín, je to jedno. Neutečeš nikam. Atmosférický benzíny a klasické vícebodové vstřikování do sání v podstatě definitivně končí, protože nevyhoví nárokům na CO2.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 02 črc 2017 20:03 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11113
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Akusta:
Ptal jsem se kluků, co mají Itálii za roky naježděnou s motorkama a doprovodnou dodávkou.
Prej "Italové milujou svoje auta víc než svoje manželky a tak si nikdo nedovolí při tý drahotě prodávat šmejd a dá se tankovat kdekoli". Jestli je to pravda, nevím.

Obecně:
Koukal jsem na stránky ČOI, kde jsou zveřejněné udělené pokuty za nekvalitní paliva. Kromě nějakých lokálních minibenzínek tam jsou za posledního půldruhého roku od ledna 2014 k nalezení OMV (opakovaně), Robin, Unipetrol, Čepro (opakovaně), Benzina (opakovaně), Lukoil. Všechny za nízký bod vzplanutí motorové nafty.
Jednoukrát se vyskytl Tank ONO, dokonce s nejvyšší pokutou. Ta ale nebyla za to, že bylo palivo nekvalitní, ale za to, že v EKO-dieselu bylo menší než předepsané množství metylesteru, čili "bionafty".
Jinak samé noname vidlácké čerpačky.

Můj kamarád dělal pár let pumpaře na malé benzince v České Skalici. Nějakou pokutu za cosi kdysi schytali taky. Sám mi ale říkal, že ONO si mizerný palivo nedovolí, protože je neustále v zaměřovači kontrol a všichni mu jdou po krku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 02 črc 2017 20:38 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
TLU: To je pravda, nový přeplňovaný přímovstřiky jsou na tom už prakticky stejně. Já měl na mysli právě starší atmosféry s vícebodovým vstřikováním. Ale nějak jsem nepočítal s tím, že takový motory už téměř nejsou.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 02 črc 2017 22:30 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1808
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jeikož jsem dělal nějakej rok na servisu benzinek, tak přesně vím, čím je způsobenej nízkej bod vzplanutí nafty - rekuperační potrubí od benzínových pistolí bylo u benziny (čepra) vždy svedený do naftové nádrže. A ono se to nezdá, ale z par z nádrží aut určitě nejakej litr benzínu zkondenzuje a tím zhorší tenhle parametr nafty. Otázka je, jak moc je to vlastně chyba, že má nafta víc lehce těkavejch složek.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 črc 2017 00:15 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Už 5% benzínu v nafte - možno aj menej - môže niektorým dieselom pomôcť do generálky.


Nahoru
Online Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 črc 2017 08:35 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5966
Kraj: SR - Trenčianský
Niektorí ľudia v Nemecku stále dávajú v zime do nádrže nafty aj pár litrov benzínu. Kým u starých dieslov to pomáhalo proti zamrznutiu a v zásade im to nijak výrazne neškodilo (predovšetkým radové čerpadlo s tým nemá absolútne problém), pri tých nových to vedie k veľmi rýchlemu opotrebeniu vysokotlakej pumpy a zničeniu vstrekovačov.
Inak celkovo by som povedal, že nekvalitná nafta nejako nepoškodzuje samotný motor. Ten dokáže požrať obvykle kdečo takmer bez následkov. Problém je palivová sústava, ktorá následne dokáže poškodiť motor. Napr. taký kvapkajúci vstrekovač spôsobí prasknutie piestu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 črc 2017 12:33 

Registrován: 02 čer 2012 20:45
Příspěvky: 591
Bydliště: Bratislava IV
Kraj: SR - Bratislavský
Vlastnosti motorovej nafty je možné zlepšiť (myslím si) aditívom. Keď som mal Hyundai Terracan s 3 lit. CRDi od Delphi, tak tam bola priamo povinnosť pridávať aditívum. Ja som používal VIF Super Diesel Aditiv a fakt sa mi to vstrekovanie nepokazilo. Existuje VIF letný aj zimný. Ešte aj teraz ho pridám do nafty keď idem s Ford Transit (1988) na STK EK a vždy prejdem. Teraz mám veľký benzín, tam nepozorujem nejaké zmeny v chovaní. Benzín beriem kľudne v Metro, Jurki, Tank a ic, prípadne v ČR na Ono, Unicorn, alebo, kde ma to chytí.

_________________
Sony TC-129


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 črc 2017 12:51 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
VIF do nafty davam dva roky - osvedcil sa.
Zeninmu POLU benziovy tiez a hodne.
Dava ho Slovnaft do premiovych no dat sam je vyhodnejsie.


Nahoru
Online Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 03 črc 2017 20:03 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jj do starých dieselů fakt nevadí pár litrů benzínu do nádrže. U novějších bych to už ale nezkoušel.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 04 črc 2017 13:35 

Registrován: 16 říj 2010 19:05
Příspěvky: 203
Kraj: ČR - Jihomoravský
Inak čo si myslíte o Audi A4 B6? Pripadá mi to ako dobrá alternatíva k oktávke :) Keby ešte bola s 1.8T...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group