Poslední návštěva: Právě je 24 dub 2024 22:46


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 21:00 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11103
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Task: Neměl bys jezdit Teslou?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 21:09 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Tesla mi stačí doma až až, ikdyž už toho mám doma fakt jenom pár kousků. :) Ikdyž Tesla jako auto taky pěkný, ale servis bych nechtěl platit

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 21:42 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1807
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jeden chlapík, co u mě občas nabíjí už má druhý S-ko, a o nákladech na servis nic neříkal. Spíš bych viděl jako problém tu cenu elektriky, když se tomu trochu šlápne, tak je to klidně přes 25kWh/100km a zaslechl jsem, že naše vrchnost by ráda stejnou spotřební daň jak z benzínu tak z elektriky pro elektromobily...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 21:54 
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2010 12:50
Příspěvky: 574
Bydliště: Rokycansko
Kraj: ČR - Plzeňský
Nema to na nocni proud?

_________________
Soundcraft SiEx3, Mackie DL1608, X32,SPL A394pw, IQ18b, Beyma SB18, odposlechy SPL, B@C 12CXT, EV ZLX12P, ZXA1 sub.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 00:40 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1807
Kraj: ČR - Jihomoravský
jak na noční proud? jako že bys nabíjel jenom od 22: do 06:00? Když už, tak sazba pro přímotopy, cca 1.9 Kč/kWh, 20hod denně, a to je potom cca 50Kč/100km, když si připočteš amortizaci auta tj 2.5MKč/1Mkm(jsem mega optimista) tak jsi na 3Kč/km bez servisu, a to můžu jezdit na benzín se 6-ti válcem, kterej koupím za pár korun v bazaru.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 11:33 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
Já jaksi na tesle nevidím pro běžného uživatele nic zajímavýho. Spolehlivost podprůměrná, vrzající plasty v interiéru, zatím mizernej dojezd, vysoká cena, drahý a slabý servis...je to momentálně spíš hračka pro bohaté.
Task: Tak ať se povede koupit dobrej kus a ať slouží. U ojetin opravdu víc záleží na stavu konkrétního kusu, než na samotný pověsti nějakýho modelu. Paradoxně často ty nejvyhlášenější krámy jezdí spolehlivěji, než vyhlášený držáky. A zruinovat může člověka skoro každý vůz, pokud člověk naletí na nějakou past...a může si člověk přizvat třeba 10 odborníků a mechaniků...a stejně koupí vránu. Důležitý je nezaměřovat se na nějaký vymlácený čepy stabilizátorů nebo sjeté kotouče. Ale spíš pátrat po historii vozu...kdo s ím jezdil, kam s tím jezdil, kde se to servisovalo...a hodně napoví stav laku (pokud je původní) a šrámy na dveřích (ťukance po jiných dveřích). Absence těchto "doordings" napoví, že majitel měl své auto rád (parkoval tak, aby těmto defektům zabránil). ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 11:57 
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2008 23:01
Příspěvky: 2775
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kraj: ČR - Pardubický
TLU - moc pěkně napsané, a neovlivněné masovým přesvědčením, takto to dává smysl.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 14:25 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1807
Kraj: ČR - Jihomoravský
Ta poslední věta je spíš o zbožným přání - pokud auto fungvovalo aspoň občas ve větším městě, tak nějaký takovýhle zásahy má dycky, zajímavý je sledovat třeba jak je to vydrápaný pod klikama - to napoví, jestli auto jezdilo po městě a vozilo děti od školy ke kroužku a podobně(je to i na zadních pravejch dveřích, někdy i víc než u řidiče), a nebo jestli fungovalo spíš na delší trasy, a s jedním člověkem, nejhorší varianta je, když jsou hodně vydrápaný kliky všechny - to se dá předpokládat provoz po městě s plně obsazeným autem. Takovejch indicíí je víc, co napoví jak bylo s autem zacházeno, a bazaristi se to snaží retušovat, experti jsou na to v nejmenovanejch velkejch bazarech.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 15:13 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5319
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Moje auto (žádné) bych při tomto posuzování neprodal ani za slanou vodu, protože měly všechny hojně tescolišejů, kolem klik podrápané, sedačky prodřené, prostě designově na generálku.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 15:24 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
Hádat se nebudu...já viděl takových aut celkem dost a dost jsme takových i přivezli. Jedno z nich mám doma. Takže to není zbožný přání.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 18:29 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5319
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Hádat se ani nemám v úmyslu. Jen jsem chtěl naznačit, že moje auta maji celkem atypickou historii (taky se nehodí na old- ani youngtimery) ale servis mají 100%.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:46 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Pravda pravda.

Tak teď sme právě dorazili s autem domu. Uřídil sem celkem asi 700km (200km tam, 500 zpět). Šlo to fakt pěkně. Auto má spoustu chybek ale technicky vypadá v pořádku, bude na tom mrtě práce, ale jelikož je to srdcovka tak alespoň si ho udělám podle svého. Ale co by taky člověk za tak levný auto chtěl:)

Nezbejvá jen doufat aby jezdilo v pořádku.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 10:24 

Registrován: 11 kvě 2014 21:15
Příspěvky: 15
Kraj: ČR - Vysočina
Hezky bawo. Ale presne takovejhle sedan si pred lety koupil jeden kamarad ve verzi 530d a za necely rok nez se toho zbavil tam zahucel za skoro 300k za servis. Turbo, DPF, pak se vysralo servo, pak topeni, pak zamky, pak se rozsvecely nejaky kontrolky (jeho slova, von tomu nerozumel). Uzil si s tim svoje. Vymenil to za X5 a tam teda motor a prevodovka drzi, ale zase topeni, zamky apod.
Preji ti, at tvuj kus funguje, protoze jinak je to na posrani.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 12:19 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
laminat: O tom nepochybujem. Ale predpokladám, že si tie autá bral ako spotrebný Tovar.

Draxx: 300k za servis? To toho asi bylo víc, než co si jmenoval...nebo to opravdu bylo hodně let dozadu a zároveň to musela být strašná vrána...

Já četl a slyšel na různý auta hromadu hrůzostrašných historek. Ale samozřejmě ne každý kus je problematický. Problém je ten, že spokojení majitelé moc na net nepíšou, ani o tom moc nemluví. Proč by taky, že? Navíc většinu těch historek jsem ani neslyšel z úst samotnýho majitele, ale vždy to bylo typu "jeden známý, kamarád, kolega, otce koně bratr...". Tím pádem je potřeba všechno tohle brát s jistou dávkou rezervy.
Když jsem kupoval W210, mluvilo se o těch autech jako o problematických elektrárnách, co se furt sypaly. Světu div se, krom váhy vzduchu a uhnilýho drátu k mlhovce se mi nikdy nic elektrickýho nevysypalo. V podstatě to auto nikdy nemělo žádnou poruchu a měnily se jen spotřební díly - části zavěšení, kotouče, desky, filtry, občas nějaký těsnění. Jediný skutečný problém auta byla koroze. O motoru, převodovce a elektrice jsem nevěděl a naprosto všechno na autě pořád makalo i po 300 000km.
Takže z toho bavoráku může Task mít kasičku...ale není to žádný pravidlo. Klidně to auto může udělat další kilo bez toho, aby tam odešlo něco bolestivého.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 12:21 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2082
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
Krásnej bavorák. Tak ať Ti to jezdí. ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 21:14 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Člověk to nemůže ani umejt, za pár hodin tu bylo sněhu a druhej den už byl skoro pryč, dneska už zas bylo sluníčko.

Pár fotek. Zatim první "modifikace" byla výměna předního držáku SPZ a povinná výbava :)
http://task-ava.rajce.idnes.cz/Vysnene_BMW_E60_520i_2004/

Už aby bylo trošku teplejš a mohl se na to podívat pořádně. Každopádně sem se pro jistotu rozhodl že dojedu do Ústí do autorizovanýho servisu BMW na prohlídku a zjištění případný historie atd.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 22:21 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1807
Kraj: ČR - Jihomoravský
A umí ještě tydle auta jezdit bokem aspoň po sněhu? Před pár lety jsem chtěl trochu potrápit kámošovo slk500 a to jenom tak trochu zamlelo zadkem a počítač to ukončil, že jako nee, že pojede rovně dopředu. Že by to mělo málo koní jistě nebyl ten problém.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 23:06 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Já to teda nezkoušel, ale kamarád co řídí už roky to zkusil a na suchu to nešlo (i při vypnutém DTC) ale nezkoušel to na plnej plyn spíš rychlej rozjezd.
Jak nasněželo a byl led tak to do boku lítalo když člověk trošku přidal (asi i za deště). Ale to sem fakt jel pomalu. Nevim jestli to sou špatný gumy (zimáky) nebo prostě to už tak je.
Tohle je jinak "malej" motor takže ten sotva táhne celý auto. Taková 2.5 nebo 3.0 už asi určitě problém nemaj :)

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 23:32 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1807
Kraj: ČR - Jihomoravský
na mokrým není potřeba nějakej extra výkon, na to stačí jakýkoliv 100HP auto, aby jezdilo bokem, no a na sněhu, to tě buď baví, nebo si musíš pořídit něco jinýho, v každým případě auto s klasickou koncepcí, sníh a hory, to je obvykle hodně adrenalinu najednou. Dobrý zimní gumy jsou samozřejmě nutnost, kdysi dávno jsem nedokázal dostat auto ani zpátky do garáže na letních, a to šlo o převýšení cca 10cm na 5-ti metrech, z toho 5cm byl obrubník na ležato... I na zimních jsem si musel některý trasy zakázat, protože po zastavení už jsem se nedokázal rozjet. Ale nejsem příznivcem zatěžování zadku pytlem s pískem, jsem raděj, když je to "v rozletu". - Jenom zážitek s kámošem- na mokrejch kostkách zatáčka kolem dokola, pěkně pod plynem, on na to nato "P**čo, co když ti to uklouzne!!!" - a já - "mě by spíš vyděsilo, kdyby se to chytlo". Tohle už dneska moc lidí nezná, to nepasuje do doby s autopilotem a úsporama PHM za každou cenu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2018 08:41 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
U nejsilnějších verzí nových merglů lze přes palubák aktivovat "drift mode", kdy ESP nezasahuje vůbec. U těch starších nelze ESP deaktivovat úplně...leda vytažením pojistky pro ABS/ESP...ale to zas některý auta spadnou do nouzáku, takže nula od nuly...
Hory jsem se zadokolkama absolvoval běžně, vyjelo to bez nějakých obtíží tam, kde i předek. Problematický bylo piano, nebo čtyřka v sedanu bez ASD...W210 sedan už celkem fajn a kombíky úplně bez problémů. A to samozřejmě nemluvím o zatíženém autě se 4 osobama a bagáží. Tam je pochopitelně zadokola v kopci lepší.
Tuhle zimu jsem měl možnost skákat do Accordu s novýma gůdýrama a W211 s dva roky starýma conti. Ve sněhové břečce na dálnici byla W211 mnohem jistější.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group