Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 00:55


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 10:25 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2010 09:43
Příspěvky: 329
Kraj: ČR - Zlínský
klidně čtverka.pokud ti směs přožrala těsnění můžou být i díry v bloku,pak je potřeba to vyspravit a přebrousit na mašině,holt drahá záležitost.měl jsem to u 306 peuheot cena 8 let zpět 4 bejky.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 10:34 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Riesit cim prv, predist vacsej skode.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 12:56 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Výměna těsnění pod hlavou obnáší:
Těsnění víka ventilů, gufera ventilů, gufero vačky, těsnění sacího paroží a v některých případech i těsnění pod kolektory výfuku, nový olej a filtr. To je cca 2-3 tis. materiál. pak je to dost hodin práce, u starýho motoru jednoznačně výbrus hlavy a zabroušení ventilů + sedel. Se vším všudy obvykle u čtyřválce taková GO hlavy od 9 nahoru. Dá se to samozřejmě odfláknout, ale to je pak lepší nedělat nic...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 17:06 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Přesně jak říká TLU... když už, tak takhle. Nemá cenu sundávat hlavu a vyměnit jen těsnění pod hlavou. Pokud to bude dělat servis, počítal bych tak +-15K

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 17:20 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
A když už sundavám kebuli a mám motor OHC, tak bych rovnou nechal udělat i rozvody s vodní pumpou.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 17:25 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
No tak pokud nebyly zrovna měněny nedávno, tak určitě.
The Kytu: Mě stála GO hlavy nějakých 18 000 Kč, ale to je zase trochu jiný motor..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 18:43 
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 11:46
Příspěvky: 4330
Bydliště: Slaný
Možná stojím před rozhodováním o nákupu nového auta. Nelíbí se mi na dnešním trhu vůbec NIC.
To mě nutí uchýlit se ke značce Škoda, jako levnému standardu. Mám na mušce Fabii 2.0. Měl by k tomu motoru někdo něco? Doporučení, nedoporučení?
Za případné poznámky, návrhy, rady, děkuji...

_________________
We are not here because we're free, we are here because we're not free.

Líbí se Vám Web a fórum? Podpořte nás!


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 19:36 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tím myslíš jedničkovou Fabii dvoulitr? Tím pádem ojetinu? Dá se. Kolik najezdíš? Dost to žere. Ale je fakt, že všechny ostatní benzíny v jedničkových Fabiích jsou dost tragické, snad až na 1,4 / 55 kW, ten je sice takový mrtvý ale neurazí a je spolehlivý. Já mám teda špičkovou zkušenost s jedničkovou Fabií ale 1.9 TDI-PD.
Pokud Ti ale stačí malé auto, tak třeba při pominutí estetiky Ford Fusion.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 19:46 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2010 09:43
Příspěvky: 329
Kraj: ČR - Zlínský
to už radeji RS.Pokud jsou bobky ,stojí kolem 520 tis


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 19:50 
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2008 23:01
Příspěvky: 2775
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kraj: ČR - Pardubický
Do 8 litrů spotřeby by se měl zhruba vejít s tím benzínem, pokud se dá statistice věřit.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 19:56 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Standby: Ty nezklameš.
LuKyss: To jo.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 20:27 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Mám staré - jednotkové Punto.
Nejaký čas je u dcéry v Blave.
Má 25 rokov, 19000 km, za tie roky sa menil raz ALTERNÁTOR, tuším raz jeden vstrekovač, výfuk.
Jazdila na tom najprv bláznivá baba v Blave, potom moja...potom ja, teraz dcéra.
Sedemročný priemer som mal 6,13 a to hodne cez kopce (a rád sa vyjaším za volantom), málo po diaľnici.
Zásadný problém je u takého auta korózia, ak už je.
Nemať (dve) iné - hľadal by som také bez hrdze.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 21:39 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Trochu jsem jezdil s passatem B4 2.0i 85kW...nemůžu v zásadě říct křivý slovo. Mám pocit, že Golf IV s motorem 1.4 16V (55kW) žral jen o litr míň, ale dynamika nesrovnatelná. Ten 2.0 je prostě komfortní, protože ochotně jede už takřka z volnoběhu a ani na 5-ku to auto nebylo úplně mrtvý.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 21:45 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Já jsem si zas poslední dobou docela oblíbil Pašíka B5/5.5 s motorem 1.8 T. Když už bych si musel koupit zlámaný klacky, tak tohle. Nevím ale jaký je rozpočet.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 22:19 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Ten motor není špatný, ale obvykle je to všechno zničený...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 22:55 
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 11:46
Příspěvky: 4330
Bydliště: Slaný
Jojo, ojetou jedničkovou. Ještě vidím, že se dá za zaplatitelné peníze sehnat Octavia 1.8T 20V.
To by taky připadalo tedy v úvahu.
Najezdím 20-30k ročně. Stačí mi vpodstatě traverza na čtyřech kolech, co trošku jede, a moc se nesere, popřípadě díly jsou levný.

Nafty se dost štítím i bojím. Servis, euronormy a očekávatelné restrikce ze strany EU, komfort provozu čehokoli pod 100kW je takový ne moc echt, ceny dílů (vstřiky, čerpadlo, složitější turba)
Do osmi litrů spotřeby benzínu se tedy "neposeru".

_________________
We are not here because we're free, we are here because we're not free.

Líbí se Vám Web a fórum? Podpořte nás!


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 pro 2017 10:50 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
On ten nájezd 20-30k za soukromé peníze není zase až tak málo. Když budu počítat nájezd 25 000km ročně se spotřebou 8L benzínu vs. 6L nafty, jsem u roční úspory 22 000Kč. A to řeknu na rovinu, že u oktávky nebo jedničkové fabie budou tyhle spotřeby dosažené následovně:
8L benzínu na 100km: Klidná jízda s velkým dostatkem předvídání, bez zbytečnýho šlapání na plyn a brzdu.
6L nafty na 100km: Auto rozhodné nešetřím, každý rozjezd fullgas, immerwehre nejrychlejší na silnici.
Takže pokud ty dvě auta pojedou ve stejném režimu, ten rozdíl bude imho větší.
Teď co se týče toho sraní se: Srát se to bude všechno, protože se jedná o přestárlá auta. Ten spotřebák do toho půjde stejně v závislosti od toho, kdo to měl předtím a co všechno a kolikrát je to tam už vyměněný.
Atmosférický benzín je stavebně nejjednodušší a nejméně háklivý, turbobenzín už je složitější a háklivý je dost, starý diesel má asi nejvíce drahých součástí...ale složitý není.
Avšak pokud začne zlobit i ten atmosférický benzín, umí nadělat daleko víc trápení, než ten diesel. Proč? Protože ty chronický závady u TDI-ček jsou zmáknutý, profláknutý, všude 1000x popsaný a umí je skoro na počkání odstranit každý jelimán. U toho benzínu se obvykle vymění 10 součástek, než se to trefí a řeší se to půl roku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 pro 2017 11:05 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Unicornův příspěvek podepisuji v plném rozsahu.
Ještě bych doplnil, že jedničkovou Koktu bych dneska rozhodně nekupoval, protože:
1) To auto má mizernou nabídku místa (na zadních sedačkách je v jedničkové Fabii více místa, než v jedničkové Koktě pre-FL) a šílené jízdní vlastnosti - ony nejsou šílené ve své podstatě ale to auto se naložením zcela mění.
2) Dneska se vyskytuje pouze ve dvou extrémních podobách buďto leštěnky, kteoru nikdo nedá z ruky nebo totálně vylítanýho vraku, povětšině ještě těžce napadeného tunerem, tuzerem, čipovačem a podobnými odrůdami.
Při 30.000 km ročně bych vůbec nad ropákem neváhal. Jak už jsem tady zmiňoval, mám kolem sebe tři jedničkové Fabie 1,9 TDI-PD, které začínaly u mne a jsou ve vynikající kondici všechno při nájezdech přes půl mega, ta první už přes mega.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 pro 2017 11:36 
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 11:46
Příspěvky: 4330
Bydliště: Slaný
S 1.8l micinou jsem měl spotřebu 6.8 klidná noha, 7.2 slušná jízda, 7.9 hodně svižná jízda. Něco jsem o 1.8T četl, a pod sedm s tím jde jet také. Nicméně to jde I za deset. Nechci to úplně rozporovat, ale objektivní porovnání se dělá fakt těžko.
V Mezičase jsem koukal na Carisma 1.8 GDI, a tam jde jet ještě za méně. Borec s dražším benzínem dal I 5.9l. Každopádně to nepovažuju za objektivní porovnávací číslo.
20 000Kč u nafty je docela dost, nadruhou stranu statisticky vzato věřím tomu, že nákup nafty, o stejném výkonu a rozumných jízdních vlastnostech, která má šanci nesrat se, bude snadno o 30 000Kč dražší, + díly jsou dražší (první servis každopádně musí být proveden).
Chtěl bych 85-110kW auto, a schopné nafty v těchhle výkonech prostě víc stojej.
Nevím jestli je to fér, ale dávám benzínu celkový náskok 40-45 tisíc. Za ty peníze můžu ten benzín spotřebovat. To znamená, že cena vozu se začne vracet za dva roky. Abych vracení pocítil, bavíme se tu o čase delším než 2.5 roku.
A to mi tak výhodné úplně nepřijde. Nevím, jestli se vyplácí šetřit každou korunu. Nicméně na Tvá slova dám, a budu ty nafty brát v úvahu víc.

Co se místa v oktávce týká, vůbec mě to nezajímá, protože z 99% času pilotuju já, a zbylé 1% času přežiju.
Micina naložená je jak parník na vodě. To se nedá, a jedu s ní do 80km/h, jinak se bojím, že jí na českých silnicích neudržím. Je to ten samý případ. Naložený jezdím 1% času. Nezájem.
O stavu aut mám docela povědomí. Jsou I různé mezikusy, ale většinou I ty mají nějaký problém. Když slušný kus auta nenajdu, tak ho prostě nekoupím, a koupím místo toho další starou Micinu nebo Fabii. Na bazoši jsem něco našel.
Jak jsem již psal, nad Chrochtákem se tedy zamyslím vážněji, a uvedu si ho v seznamu jako plnohodnotnou konkurenci.

_________________
We are not here because we're free, we are here because we're not free.

Líbí se Vám Web a fórum? Podpořte nás!


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 pro 2017 12:19 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
1.9 JTD

V čomkoľvek neskorodovanom, neroztrasenom.
Najlepšie s obtokovým turbom, premenlivé lopatky nie sú výhra pre životnosť.
Na Punte som síce na 99% doplatil na nekvalitnú naftu no opravené a zas ide ako guľa.
Celoročná spotreba pod 4,9/100

Teraz sa vozím na Mulici - 1.9JTD, 85kW (115k) a je to paráda :)
Z Blavy som to doviezol (pol napol diaľnica 120-14, ostatné cesty predpisovo) zo spotrebou 5,1


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group