Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 21:00


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 25 lis 2020 21:03 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
"Ako si dodrbať motor v niekoľko málo krokoch"


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 25 lis 2020 21:06 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
BlackRider: Co vím, tak v Brně mají brzdu v Profichipu na Hájecké (ale moc spokojený jsem tam nebyl). Jinak jsem byl několikrát v Xtuningu v Jihlavě a dobrý. Stojí to myslím kolem patnácti stovek.

TLU: Tak jasně že jsem to nemyslel doslova. Pořád stejný to není, ale přijde mi to dost plynulý oproti např. TDIčkám :) Do 5000 ot. to změřený nemám, protože v těch otáčkách samozřejmě běžně nejezdím, ale ve 4000 ot. to pořád má nějakých 330Nm a 190 koní.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 25 lis 2020 22:40 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Hájecká - to mám kousek od hokny a ani o tom nevim. Zkusím tam cinknout.
Jihlava by asi taky nebyla od věci.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 07:50 
Řádný člen

Registrován: 02 pro 2012 15:54
Příspěvky: 1049
Kraj: ČR - Liberecký
xor píše:
pet007 píše:
.. Ted uz se do toho zacinam vic hrabat, takze to bude trochu jinak (kroutak az vejs, pac vetsi turbo, jiny vacky, takze horsi chod na volnobeh atd. Vykon by mel bejt nekde 280-290PS)

Zajímavé. Jseš věrný měřícímu přístupu? Asi WB máš, ale kdyžtak mám ve skříni jen sporadicky (LPG naladění) používaný SLC Free + LSU. Není jednodušší místo origo použít rovnou aftermarket ECU? Dáš jiný písty, třeba to zečne jinak klepat.. CAN to nemá (edit: nebo už má?), automat taky ne, tak by to mělo jít i s Megasquirt.

Ano, WBO mam dokonce svoji konstrukce na bazi cipu CJ125 (LSU 4.9) Je to nezavisle na ECU, jen kontrolni. Jednodussi pouzit aftermarket ecu je a neni. Ja sam sem udelal tez vlastni DPS na MS a Vems. Ten jsem jezdil v AstreF s tim dvoulitrem. Ale tam nebyl zadny CAN atd. AstraH je uz slozitejsi, ECU motoru je provazana s dalsimy ECU (ESP, budiky, klimatizace..) A to uz neni uplne easy. A zase je to jenom Astra, takhle moc to resit si uz nezaslouzi.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 11:01 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Podle těch vašich čísel, co zde uvádíte byly všechny auta, co jsem kdy měl v ruce asi vadné...a Mercedes-Benz je jednoznačně nejhorší auto na světě. Žere, nejede a sere se. :lol:


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 11:22 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
Myslím, že v tomhle trhnu rekord. Kdysi dávno jsem používal jako daily car Ford Taunus 2.3V6 s automatem. Po městě běžná spotřeba 17-20l, kombinovaná okolo 13l. Ale zase sem byl dycky první od světel... 60l nádrž byla fakt malá. Podle papírů měl motor 113HP, možná měl v reálu i něco navíc...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 11:23 

Registrován: 14 bře 2010 18:20
Příspěvky: 253
Kraj: ČR - hl. m. Praha
On si každej chválí to svoje. Já nemám problém o svých křápech uvádět i nepříjemnosti. E39 540 začala reznout, tohle a kufr byl hlavní důvod, proč jsem ji prodal. Hřebenové řízení nebylo moc přesné. Spolehlivá byla kromě relátka palivové pumpy, chvíli mi trvalo přijít na to, proč nechce nastartovat. Jednou shořela pojistka kvůli závadě elektronicky vyhřívaného termostatu a vyřadilo to ECU, takže odtah, naštěstí na smíchově. Jinak pohodlí, ticho (dvojitá okna, jeden člověk se lekl, jestli není pancéřované a nejsem mafián) a slušný výkon.

A teď Laguna 3 Grandtour je bohužel model 4Control, kde nechali Renault Motorsport ladit podvozek, takže je to tvrdé jak motokára. Zpracování interiéru bídné, sice nevypadá špatně, ale vrže a uvnitř je hluk. Po BMW to byl šok, že ani za víc než 10 let se to nenaučili (spíš nechtějí). Taky Jetco automat není i při rozdílu přes 10 let lepší než ZF, řadí sice stejně hladce, ale je o malinko pomalejší.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 11:50 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Jatco, ne Jetco. ;) Tak automat ZF je proti Jatcu trochu jiná liga...
Já uměl s masařkou taky různý zázračný spotřeby...jednou jsem trasu Trenčín-Wiener Neustadt a zpátky udělal pod 4L/100km (palubák ukazoval 3,4L)...s motorem 220CDI o výkonu 143 koní a 5q automatem. Ale to rozhodně nebyla jízda, která by mě bavila. Já na spotřebu auta přihlížím, ale netlačím jí mermomocí dolů. Ani nebudu tvrdit, že 1500kg těžké benzínové auto s hydroměničem umí při dálničním tempu 5L/100km. Neumí. Pokud někdo tvrdí, že ano, může mi to dokázat. Ale ne podle palubáku. Palubák je často sedmilhář a umí to vylepšit i o 2L/100km.
Ani nebudu tvrdit, že auto, co má 150 koní jich má 190. Po deseti letech často nemá už ani těch 150...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 12:01 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
xor: Jestli ono to nebude ne tím, že by to neuměli ale tím, že ta Laguna je prostě jiná liga? Oni by to určitě uměli ale pak by to atálo stejně jako ten bavorák.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 13:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
TLU: Na spotřebu existuje jednoduchej fígl. Nebrat plnou nádrž. Můžeš jezdit jako s hnojem nebo to honit jako stíhačku, ale vždycky je nutné tankovat za 30€. Tak neutratíš ani o cent víc.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 13:37 
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2010 12:50
Příspěvky: 574
Bydliště: Rokycansko
Kraj: ČR - Plzeňský
Mě spotřeba klesá jen v případě, že je náledí a tak musím jezdit max.110. A teď mi dočasně klesla, protože jsem píchnul a guma opravená sprejem mi nedovolí jet víc, než 120 :D

_________________
Soundcraft SiEx3, Mackie DL1608, X32,SPL A394pw, IQ18b, Beyma SB18, odposlechy SPL, B@C 12CXT, EV ZLX12P, ZXA1 sub.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 15:19 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Neříkal jsem nic o Mercedesu a ani nepotřebuju nic dokazovat. To auto 190 koní má (nebo aspoň mělo před půl rokem), věřit mi to nemusíš. Ani si nechválím to svoje protože to auto ani nemám moc rád a další Astru už nechci. Jen jsem řekl že to je můj oblíbený motor a má (podle mně) plynulý nástup výkonu.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 15:22 

Registrován: 14 bře 2010 18:20
Příspěvky: 253
Kraj: ČR - hl. m. Praha
laminat píše:
xor: Jestli ono to nebude ne tím, že by to neuměli ale tím, že ta Laguna je prostě jiná liga? Oni by to určitě uměli ale pak by to atálo stejně jako ten bavorák.

Není to třídou, tátův Fiat Bravo nebo různé Oktávky a Hyndai takhle nevržou. Prostě to u Renaultu z nějakého důvodu odbyli.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 15:30 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
TheKytu: OK


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 16:05 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
TLU - jasné, že Mercedes je zlé auto. Kamarátov Mercedes si dovolil takú bezočivosť, že počas 750 000 odjazdených kilometrov sa na ňom menil len olej, možno ak vôbec chladiaca kvapalina a brzdové doštičky. Na motor ani nič iné nik ani nesiahol.

kodl - moja Muľa nemá 6 valcov, tých koníkov má zhodne, 0-100 dá pod desať sekúnd, ide takmer 200 km/h a protiva jedna - dlhšie trasy za boha neche zožrať viac, než 4,5/100. Pravda - moc sa to nepodobá na auto :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 19:40 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Tak nevim, asi mě nepřijmete do klubu "podpětlirů", to s Astrou fakt nedám. :-D Ale ten pocit z jízdy nic nevynahradí. Si tam normálně užívám brždění motorem, s Oktávkou to tak nejde.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 20:12 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Jasne, ved zivot je o pocitoch. Sam si viem predstavit auto pre radost, no musi stacit ako nevyhnutnost.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 26 lis 2020 22:01 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Blackrider: Klídek, taky už dávno nemám auto, co to umí pod 5L. Ale fakt mne to nijak nebolí a fakt to nebudu žádat od auta s pohotovostní hmotností 1820kg, kolama 225/55 R16, zvihovým objemem motoru 2148ccm a 5q měničovým automatem, kterýho kořeny sahají do 80-tých let. :lol:
Jinak kadett 1.6i to na okresce s klidnou nohou kolem 5L uměl...díky hmotnosti kolem 900kg.
A taky jsem řekl, že pokud mi to finanční možnosti co jen trochu dovolí, budu jezdit autem, které mne baví a ve kterým se cejtím dobře. Mít něco, k čemu mám odpor a chlácholit se kupř. spotřebou...to fakt ne. Kdyby mi nebylo líto zhuntovat tu starou a opravdu pěknou W124, pak asi 211-ku prodám a budu jezdit s ní....i přes tu průměrnou spotřebu 11-12L/100km. To starý auto má totiž krom řadovýho benzínovýho šestiválce něco, co dnes už moc aut (včetně mercedesů) nemá: Charakter, duši a jedinečnost.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 09:00 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
TLU>
Jsem cajk. :-)

Mně pořád vrtá hlavou, jestli výhledově neprodat Oktávku a pořídit šestkovou Mazdu v kombajnu, s nějakým neoturbeným benzin atmosférickým motorem s rozumným objemem. A nebo ještě okompresorovanýho Mercedesa, ale netuším po čem jít.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 15:00 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Tu mazdu bych volil asi až třetí generaci (od 2013), abys z toho každý týden nemusel zametat kýbl hnědýho prachu...a motor...no moc tam na výběr není. V podstatě 2.0i ve dvou výkonových variantách...řekl bych, že je jedno kterou, protože pocitově jedou imho obě stejně a spíš bude záležet, jak je který kus rozježděn. Jinak k mazdě nemám moc co. Je to spolehlivý a jednoduchý auto, nečekat od toho materiály prémiovky, ale pokud se líbí, nevidím problém.
Z kompresorových mercedesů bych se zaměřil na model W204, roky 2008 a 2009. Na výběr je C180K nebo C200K. Motory jsou to stejný (M271). Má to proměnlivý časování obou vaček, ale problémy s tím nejsou. Celkově je ten motor OK, ale přeci jen tam je jedna věc, která dost lidí (a právem) odradí, a to jsou rozvody. Výměnu řetězu je vhodný udělat už po 100kkm preventivně. Po 200kkm s původním řetězem se totiž občas stává i to, že půlka zubů na vačkových kolech chybí. A pak je z toho oprava za 30 tisíc. Není to pravidlo, protože záleží, jak s tím bylo celkově zacházeno (na některých i po 300kkm byly rozety cajk a měnil se jen řetízek). Bohužel, problém s řetězy znají majitelé i z jiných značek, protože snahy o snížení hmotnosti točivých částí spolu s nárustem výkonu a kroutícího momentu motorů udělaly své.
Jinak je W204 solidní auto, s výborným podvozkem a odhlučněním, bez nějakých zásadních nebo fatálních nemocí.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Elkon5 a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group