Poslední návštěva: Právě je 24 dub 2024 11:02


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 20:11 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
http://www.tuning.sk/show_plain.php?nam ... -vansports


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 20:12 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tatko: ABS je výborné úplne pre všetkých - ani najlepší vodič nedokáže prerušovane brzdiť tak, ako ABS. Tie ostatné techniky sú kontraproduktívne, preto som ich nezmieňoval, pýtal som sa na ABS.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 20:18 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Až na ty kola červený dobrý:D

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 21:03 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2082
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
https://www.stream.cz/uservideo-804583/ ... vky-tuning


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 21:37 

Registrován: 20 led 2009 23:43
Příspěvky: 1745
Tak jsem doprasil :( včera mě zastavil za 66 (->63) jeden z těch nově koupenejch Superbů, na který jsem si též připlatil ze svých daní. Sice to mám jen za 200, orgán byl dost v pohodě, ale pokud se to bude opakovat (což je celkem pravděpodobné), tak to bude horší :(


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 21:40 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
Netuším, co máte proti ESP, ale mně to s vlekem několikrát zachránilo krk. A že se s tím nedá kravit a jezdit bokem?
No až budu něco takového chtít ještě dělat, koupím si E30 325i nebo 190E 2.6. Ideálně se samosvorem.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 21:50 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Zorg: Nojo, neříkal Ti tu včera někdo piráte? :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 22:07 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Když tu teda je tohle téma, tak ho využiju protože tady to aspoň někdo čte.
Jak se správně tahá napájecí kabeláž k zesilovači do kufru? Plus se asi musí připojit přímo k baterce a protáhnout to dovnitř - to asi bude problém :D Kudy se to táhne dovnitř? Někde v protipožární přepážce je díra na kabely? Nikdy jsem po tom nepátral...
Díky.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 22:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Plus přímo k baterce a někde šup do zkratu na kostru... Co pojistka?
Kvůli protažení se často musí kus interiéru odstrojit.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 22:28 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Pojistka se taky dává přímo k baterce, ne? Akorát jakou hodnotu...to až podle zesilovače?
S tím, že budu muset odstrojit palubku tak nějak počítám.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 22:43 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
Pojistka hned za baterku. Dimenzuje se dle zesilovače - o číslo větší, než je ta na zesilovači. Kostřit pak můžeš v kufru o nějaký nosník, ale zkontroluj si stav kostry od baterky ke kastli. Někteří doporučují i kostru tahat zvlášť až k baterce. Jo a bacha na zemní smyčky,až to budeš připojovat k rádiu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 22:50 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Tak když už to bude rozdělaný, nebyl by asi problém natáhnout i na kostru kabel od baterky.

Jak si mám dát bacha na zemní smyčky? Však k rádiu se připojuje jen RCA a remote, ne? A četl jsem že signálové kabely se mají tahat napravo nebo středem.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 23:05 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
No propojením rádia a zesilovače pomocí RCA kabelů vznikne zemní smyčka, která občas dělá problémy (brum, pískání). Rádio i zesilovač jsou totižto spojeny s kostrou. Pokud je propojíš i mezi sebou, vznikne smyčka.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 23:13 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jo tak. A jak si na to můžu dát bacha...aby mi nic nebrumělo? :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 22 úno 2017 23:59 

Registrován: 11 kvě 2014 21:15
Příspěvky: 15
Kraj: ČR - Vysočina
Do motorového prostoru většinou vede gumová průchodka, já to ve svém povozu protáhl společně s kabelovým svazkem co vede k motoru. RCA táhni ideálně mimo elektriku, ale to se mě nepodařilo, páč dráty mi v autě vedou uplně všude. Ale to odstrojování interiéru může být pěkný voser....

A automatickou převodovku mám ve svém voze taky(5ti stupnovej měnič) a co se pohodlí týče, vládne spokojenost. Na nějaké sportování to řadí pomalu a auto na to taky není stavěný (Hyundai Sonata NF 3,3 V6) Jediný čeho se bojím je, že ta převodovka zdechne, to by byl asi konec auta. Je to jakýsi vlastní výrobek Hyundai. V USA s tím mívají najeto i 300k km bez repasu, tak snad mi to vydrží. Olej v ní měním pomalu jak v motoru = )


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 úno 2017 03:11 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Zorg: To se nedokážeš kontrolovat, že už předem počítáš s opakováním? V tom případě Ti to patří. Já jezdím po dálnici i mimo obec hodně dynamicky ale v obci jedu 55 tacho (52 radar) a konec, můžou se prasiči za mnou i posrat. Mému kolegovi naměřila nenápadná oktávka v obci 97 (po odečtení tolerance), tak to měl bez papírů na místě, ve správním řízení za bůra a čistírna půl roku. Holt odstavil svůj CLS před firmu a nechá se vozit.
TLU: Navíc jde ESP většinou vypnout, když si chce zaprasit a co naprasí s většinovým předohrabem? Ale s postojem "mám odježděno 57 let bez nehody a jezdím líp, než všechny zkratky dohromady" se setkávám často. Já mám v autě úplně všechno, co se dalo koupit, Lane Assist, adaptivní tempomat, Front Assist a používám to. Má to sice i své mouchy ale pozitiva převažují. Neberu to jako samospasitelné ale jako další vrstvu bezpečnosti.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 úno 2017 07:05 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Draxx: A funguje Ti to vpohodě bez brumu, pískání...?

Ikdyž s většinou rychlostních limitů nesouhlasím tak v obci se to vyplatí plus mínus dodržovat, nejenom kvůli pokutám.
A k těm asistentům...Nic z toho sice v autě nemám, ale věřím že to dokáže v krizové situaci pomoct. Seděl jsem v Superbu jako spolujezdec, když jsem zažil tu funkci nouzového brzdění. To auto opravdu zastavilo tak rychle jak by to řidič nedokázal a hlavně by ani nestihl zareagovat. Bylo to v obci, takže nevím jak to funguje ve vyšších rychlostech...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 úno 2017 08:22 

Registrován: 16 říj 2010 19:05
Příspěvky: 203
Kraj: ČR - Jihomoravský
laminat píše:
v obci jedu 55 tacho (52 radar) a konec

Presne takto jazdím aj ja :idea: 2-3km je ešte limit, takže to ma nezastavia. Ale, raz som šiel na dovolnkeu na Slovensko, pred mostom 60ka, idem 60, za mostom obec, nevšimol som si a už ma staval naradostený fízel. Tak nakoniec to bolo myslím za 30€.

Ale mimo obec 90km/h nechodím skoro nikdy, napríklad na ceste medzi Uh. Brohom a Bučovicami (krásna široká cesta, prehľadné úseky) chodím tak 100-110 km/h, merať tam nemerajú a bezpečnosť neohrozujem. Na iných cestách pri 90ke mám ručičku ta na 100ke a pokuty sa dáko nebojím.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 úno 2017 08:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
TheKytu: Pokud to myslíš s audiem v autě vážně, stejně musíš signál galvanicky oddělit. Na to se dají koupit udělátka, nebo se to dá vyrobit doma.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 23 úno 2017 08:55 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5957
Kraj: SR - Trenčianský
TheKytu: Někdy ta zem dělá problémy, někdy ne. Občas stačí jen přizemnit rádio tlustším drátem přímo o baterku a na jedné straně RCA kabelů odpojit stínění, jindy je třeba signály galvanicky oddělit, jak píše ransom. Používají se buď optický převodníky, nebo transformátory. V autě, kde je k dispozici jen jedno napájení asi spíš ten transformátor.

laminat: Vidím to stejně. Já mám tedy jen ABS, BAS a ESP, ale vůbec bych neřekl, že zkušený řidič je nevyužije. Řeknu to asi tak, že do doby, než řidič jezdí se slabším autem, tak ho ukontroluje sám. S atmosférickou 300D jsem uměl jezdit za mokra dveřma napřed. S 300E-24 jsem málem skončil v kopřivách (a to z pohledu dnešní doby neberu jako nějaké extra výkonné auto)...co bych v tu chvíli dal za ESP...
Jasně no, s předokolou toho člověk moc nenakraví, proto jsem záměrně spomenul E30 a W201. Ale nenakraví toho ani s masařkou, protože ESP sice jde vypnout, ale ne úplně. Při určitým stupni kravení stejně zasáhne. Jedině vytáhnout pojistku, ale to pak člověk přijde i o ABS a BAS.
Ve městě taky jezdím 55 budíkových, což je u mně 51 skutečných.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group