Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 18:18


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 říj 2018 12:35 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
to nevymyslíš. :lol:
ale pozor taky na gigantismus, aby z toho nebyla dodávka.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 říj 2018 12:49 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Mulica je rarita - jediný automobil s potvrdeným Downovym syndrómom :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 říj 2018 19:47 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Ještě máme v rodině jeden případ novorozence s neprůchozím konečníkem. Takže pečlivě zkontrolovat výfuk...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 27 říj 2018 22:57 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Takhle vypadá skoro každý benzínový BMW zespoda včetně těch novějších. Je to automatická ochrana bloku motoru proti rzi (hliník) a neni to příplatková výbava, u všech modelů zdarma :twisted:

(ten jack tam je jenom postavenej neni na něm žádná váha)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 08:48 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Čo zhorí - nezhnije...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 09:09 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Osobně tam nic strašnýho nevidím...navíc mi přijde, že spíš než motor tam teče ta hydraulika...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 10:35 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Hydraulika je v pořádku, neuniká. Z levé strany teče olej od víka ventilů a po celém předku a pravé straně tam kde je servo teče olej z domečku ve kterém je olejový filtr. Po nějaké době to chčije i u novějších bramboráků, dělaj to pořád stejně.

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 10:37 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Wartburgy měly takhle chráněný před korozí celý výfukový systém.
Hlavně to nepřetěsňuj. Kdyby to nechcalo, mohli by tě vyhodit z technický.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 10:53 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
To je pravda, technickou sem s tim udělal nedávno. A to bez známejch nebo podplácení :)

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 11:07 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Nějaký tip na rozumné zimáky? Zatím mám vykoukané Nokian WR D4, ale na ty naše zimy beze sněhu mi to přijde trochu overkill. Do hor nejezdím a jezdit nebudu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 11:32 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
WR D3 ak majú nižšiu cenu...
A vážne - mám mesiac obuté WR D4 a hoci je temer letné počasie - maximálna spokojnosť!
Poznatky zatiaľ:
Nižší valivý odpor lebo väčší dojazd na zhodných úsekoch po vyradení kvaltu zo zhodnej rýchlosti.
Nižšia spotreba objektívne - roky u všetkých kýbľov zapisujem.
Lepší komfort jazdy - malé nerovnosti teraz necítiť.
Lepšia presnosť riadenia, rýchlejšie reakci na trhnutie volantom.
Na mokrej ceste to drží lepšie, než predchádzajúce gumy na suchej.
Tichšie na nekvalitnom asfalte.

Zaujímavosť navrch - po vyše 1000 km na zadných boli prakticky neporušené tie "listy papiera" - zvyšky po vstreku do formy, teda predpokladám aj vynikajúcu životnosť.

Ony majú boky z trojakej gumy - pri ráfiku hodne tvrdej, potom vrstva hodne poddajnej, vzorok zas z inej.

Ak chceš ušetriť - nové Maradorky to majú tak tiež.

WR D3 majú vďaka svojmu vzorku zrejme lepšie vlastnosti vo vrstve vody (Aquaplaning) - práve zaň sú WR D4 kus ktitizované.

Ak si predsa vezmeš Nokiany, pozri si výrobcu - pri všetkej úcte k bratom som si vybral fínske, nie ruské (hoci ich možno všetky robí fabrika na Slopensku) :D

Dodatok - ani ja nemám čas, chuť, sily...jazdiť do hôr - no ak budem musieť skočiť na brzdy skrz jeleňa alebo debila (alebo ak to prepísknem v zákrute), viem, že nebudem ľutovať, že je to zdanlivý overkill.
Plechy dačo stoja - život neporovnateľne viac :)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 11:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Zapomněl jsem: V mém rozměru a třídách dělá Nokian pouze D4. Takže pak už jedině jiné značky.

Kdykoli slyším Matador, vzpomenu si na boule na bocích.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 11:49 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Kup si Continentaly.

Na noc zamykej kola řeťezem :D

Alebo nejaké šmejdy - budú lacné, nik Ti ich neukradne a ak sa nič neočakávané neprihodí - poslúžia.
Potom si spočítaj, či to, čo si ušetril stálo za nižšiu životnosť a vyššiu spotrebu.

No vážne - na bežnú jazdu stačia aj menej kvalitné gumy.
Mne nie - radšej zaplatím za kvalitnejšie (hoci fakt nemáme zbytočné euro navyše)...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 11:57 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Za auto dám skoro 18.000€ na dřevo. Myslíš, že opravdu musím ušetřit 100€ zrovna na zimních gumách?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 12:23 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
Souhlas s Ransomem, i na auto za 1000E sem dycky kupoval slušný zimní gumy, protože to je to, co tě drží na silnici, bez pořádnejch gum jsou všechny elektronický sračky k ničemu. nemusí to být zrovna vítěz testu ADAC, z těch si vybírám spíš ty co mají lepší sóre na ledě a sněhu, na mokrým stačí drobek zpomalit, ale sníh a led už rozhodne, kdo jede, a nejede, příp kdo zastaví na silnici a kdo až v příkopě.
Kdysi v mladších třetihorách, když bejval v zimě i sníh v polohách pod 400m jsem pomáhal chlapíkovi s autem z příkopy a on mi pak říká: "Vy jste si přijel a zastavil jak nic, a já mám ABS a su v příkopě." Na což jsem mu odvětil, že mám rozum a zimní gumy.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 12:39 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Ransom "rieši" či Nokiany nie sú overkill.

Neraz som vyšiel s predným náhonom kopec, kde po krajoch stáli hrdé štvorkolky. Dokonca sem-tam na letňákoch. Alebo s Mercedes 190 D (neveriacim Tomášom viem prípadne poskytnúť video)
Súhlasím - gumy a ten divný element medzi operadlom a zvyškom...

Elektronika je skvelá vec, pokial je to ABS - zachránilo mi raz prdel...no ak je niekto drevo, nepomôže mu nič.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 12:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Gumy.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 12:47 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Ransom: Kleber HP3 co se ekonomické třídy týče. Jsou tichý a velmi slušný na vodě. Osobně nejvíc preferuji Michelin Alpin 5, nebo GoodYear UltraGrip 8-9. Ale to už je zase vysoká cenová třída. Matador je hnůj, to nechci ani kolečko.

Task: Mezi blokem a domečkem filtru to často teče i u benzínových mercedesů...a pak ještě spod hlavy válců. Pokud ale nejsou pod autem po hodině stání mastný fleky, asi bych to neřešil.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 12:56 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Dík. Na Klébera jsem koukal taky.
Kdybych se nebál polský celnice, dovezl bych si přímo z fabrickýho krámu z Bobrujska Belshiny. Ale risk je neúměrný zisku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2018 13:13 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 10:51
Příspěvky: 1845
Bydliště: CV
Kraj: ČR - Ústecký
Zdá se že to teče dost ale spíš jen po kapkách, nikde sem zatim skvrnu na zemi nenechal. Ono společně tohle se starym PCV větráním klikovky to olej žere/propouští docela dost (na fóra i před X lety lidi psali že jim to žere 1L/1000km). Od výměny oleje někdy v červnu sem už dolil asi 2litry a počítám že ted budu lejt znova něco. Hladinu kontroluju často.
Musim teď vyměnit kapalinu chladící, je tam špatná. Když už sem se odhodlal to udělat, zjistil sem že ventilek na výpust je KO. Tak to asi dám do servisu, nechce se mi s tim dělat.
Zvažuju ještě že bych udělal i to těsnění, neni to nic těžkýho spíš to sežere hodně času.
Jinak asi přesedlám do jiného auta, úplně jiného odvětví ale je to druhý vysněný kousek.

_________________
AMP: PROTON AA-1150
PREAMP: PROTON 1100
SEC: NAD T751
CD: NAD CD524
ARS 641 / ARS 844 tuned


Naposledy upravil TASK dne 28 říj 2018 13:15, celkově upraveno 1

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group