Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 12:07


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 22:49 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Nějak to tu umíralo, no.
Zkusil už někdo z vás elektromobil? Svezl jsem se nedávno v Nissanu Leaf. Kdyby to nemělo dizajn jak pro mladýho Eltona Johna...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 22:51 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
No tak jsme to trochu rozproudili...to je toho... :)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 22:57 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Já se taky nevytáčím. A ono pokud jsi najel 100 tkm se třema autama (pokud teda byly od novoty), tak už by to byl hodně velkej šrot, aby se to nějak výrazně sralo.
Já s tím motorem (naštěstí) zkušenost nemám, ale vím že kolem 100tkm se tomu vysype kat (to jsi myslím říkal, že už má za sebou), rozvody tomu taky moc nevydrží (alespoň u těch starších) a celkově konstrukce toho motoru je opravdu hodně nebytelná.

V elektromobilu jsem nejel. Hrozně bych se chtěl svézt v Tesle, ale jinak bych to nechtěl.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 23:08 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Těch 100k je jen můj podíl. Jedna má zrovna najeto přes 300 a furt slouží. Jo, u jedný se vysypal kat na 70k. Ale to jsem viděl vysypanej i u Passata. A spojku - oboje na 70k.

Ten elektrickej pohon. Je to strašnej nezvyk. Žádnej zvuk motoru, ukrutná a naprosto plynulá akcelerace - tomu se žádný spalovací motor nepodobá, leda snad hydraulika. Ale líbilo by se mi to.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 23:18 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Právě ten okamžitý nástup plného výkonu už od nuly mně na tom fascinuje...

Dneska jsem strávil půl dne na repasi jednoho debilního brzdovýho třmenu u 323F. Jeden ten čep (nebo jak se tomu říká), ve kterém třmen cestuje na těhlici se mi prostě za žádnou cenu nepodařilo vymlátit ven jak je zarezlej. Neznáte někdo nějakej fígl jak to dostat ven? (prostříkat WDčkem a podobnou chemií jsem samozřejmě zkoušel).

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 23:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Něco takhle zarezlýho bych radši vyhodil a koupil nový. Zvlášť na brzdách.
Jinak WDčko je na prd. Uvolňovač od Loctite, nebo kyselinu fosforečnou.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 23:34 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Jel jsem v předváděcím BMW na jednom veletrhu...zvuk motoru mi chybí, jinak OK. Zrychlení je brutální, bohužel ho možno využít jen několikrát. Pak klesne náboj v bateriích a elektronika to omezí. Po poklesu pod určitou úroveň (myslím, že to bylo 35%) vypíná všechny zbytečné spotřebiče včetně topení a klimatizace. Teoretickej dojezd celkem slušnej (asi 400km), ale při ustálené rychlosti 80km/h, částečném zatížení, na rovině a při bezvětří. Prostě hezká hračka pro bohaté...zatím. Ale časem to rozhodně nějakou perspektivu mít bude - když jen jako druhé auto do rodiny na plížení po městě.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017 23:38 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Já to chci vyhodit a dát nové. Nejdřív to ale musím dostat ven. :)
Díky, zkusím.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 05:08 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tatko: To už je čistokrvná latina. Škoda 120 LS jazdil v porovnaní napr. so 120 L veľmi dobre, čo znamenalo, že spravila za ideálnych podmienok 160 tacho ale tam to už premeriavalo o viac než 10 km/h. A staroškodovku, ktorá by vydržala 6000 ot/min. viac ako pár sekúnd, som nezažil - a že som ich mal dosť.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 05:19 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Protože mám odježděno pár let s trolejbusem, tak vždycky říkám, že jsem s elektrobusem jezdil ještě když Elon Musk nevěděl, zda bude popelářem nebo kosmonautem. Akorát se to napájelo průběžně pomocí těch klacků na střeše a drátů nad sebou a nemuselo se s tím stát tři hodiny v Humpolci, aby se to nabilo, jak to dělá jeden známý s Teslou.
Když jsem byl v létě na dovolené, tak tam půjčovali nějaké to elektrické BMW i3 držitelům Schwarzwaldkarty za 8 ct/km bez fixu (asi nějaká reklamní akce). Chtěl jsem to využít, když jsme měli pod vlakem skokana ale kartu jsem zapomněl na hotelu, tak mi musel postačit Mercedes Citaro O530G.
Ono to perspektivu určitě má ale ještě to má hodně času do praktické použitelnosti.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 06:56 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Šak jsem taky nepsal o cestování. Ale na denní dojíždění do práce by to bylo ideální (kdyby to nestálo majlant). Mnohem radši bych ale byl, kdyby se někdo konečně uráčil postavit mezi Náchodem a Skalicí cyklostezku. Roky jsem dojížděl v zimě v létě na kole, ale tahle trasa je příliš nebezpečná a objet se to dá leda po poli.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 18:53 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Elektromobily sú skvelý úlet... Naša energetická sieť - neviem, neviem. Natankovať nádrž - 5 minút. Nabiť - koľko? Hodinu? Tri? Výkon na jedno vozidlo aký? - 20 kWh? Či zo zásuvky 10 hodín? V rodinnom dome ok. Na sídliskách? Koľko nabíjacích staníc proti pumpám - 10 krát viac s desaťkrát viac "tankovacími" miestami? Tam, kde majú na ulici trafo z VN na NN každých pár rodinných domov to problém nemusí byť, tu, kde sa mnoho desiatok rokov budovali rozvody tak, ako sa budovali to problém je a veľký.
Samozrejme elektromobilom maximálne fandím, je to najekologickejšia preprava. Výroba elektriny z neobnoviteľných zdrojov alebo jadra už nie...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 18:58 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Nemyslím si, že by to bylo nejekologičtější. Sice tomu ten sajrajt nejde z výfuku, ale jde zase odjinud...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 19:11 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Nechcel som to priamo tak....... Kto nemá v hlave nasrané a dá si do súvislosti všetky ekologické aspekty počnúc výrobou a končiac likvidáciou (vozidiel, akubatérií, solárpanelov atd) - pochopí. Zvyšok je obyčajný sprostý biznis pre oebanie naivných, aby mali zo seba dobrý pocit.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 19:16 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tatko: Čo je neekologické na výrobe elektriny z jadra? Naopak, neekologické sú solárka a vrtuľníky, lebo za nimi musí byť nažeravená uhoľná záloha.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 19:19 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Právě. Nedávno jsem četl článek od nějakého novináře o nějakém hybridním BMW. Když přepočítal spotřebu elektřiny na benzín + spotřeba benzínového 4 válce, vyšla spotřeba nějakých 11 litrů. Takže by vyšlo levněji jezdit s řadovým šestiválcem, který umí jet za 10 :D

laminat: Máš pravdu, jaderná energie neekologická není. Pokud to teda nebouchne :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 19:37 

Registrován: 16 říj 2010 19:05
Příspěvky: 203
Kraj: ČR - Jihomoravský
TheKytu píše:
Právě ten okamžitý nástup plného výkonu už od nuly mně na tom fascinuje...

Aby sme sa vyjadrovali trošku technicky, od nuly máš dostupný plný moment, nie výkon, ten narastá lineráne s otáčkami ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:41 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
On se u elektromobilu udává výkon v určitých otáčkách?

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:48 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
" Čo je neekologické na výrobe elektriny z jadra?"
A čo je?
Mimo toho, že ak by to z akýchkoľvek príčin drblo, tak je (česko)slovensko malé na to, aby sme sa dakam vysťahovali.
Ostatné súvislosti neidem komentovať napriek alebo práve preto, že pracujem v energetike.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:49 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
TheKytu: Výkon je součinem momentu a otáček. Takže při nulových otáčkách je jaký?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group