ReproMania.NET - Pro lepší zvuk
http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/

Autá a všeličo okolo
http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=7052
Stránka 64 z 106

Autor:  laminat [ 11 zář 2018 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Runflaty nemajú nič spoločného s TPMS. A načo by ti to bolo dobré?

Autor:  tatko Tom [ 11 zář 2018 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Pre prípad defektu.

Autor:  laminat [ 11 zář 2018 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Nie je jednoduchšie, úspornejšie a komfortnejšie mať rezervu?

Autor:  ransom [ 11 zář 2018 21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Příloha:
kololo.jpg

Autor:  laminat [ 11 zář 2018 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Hm, tak to mě nenapadlo, že runflaty potřebují TPMS, protože řidič nepozná defekt. Každopádně já TPMS mám a nad runflaty jsem nikdy neuvažoval.

Autor:  tatko Tom [ 12 zář 2018 05:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Ono ... rezerva mi zavadzia v kufri lebo mechanizmus uchytenia pod autom mám vadný.
No zrejme vyhláška neumožňuje ju nemať (policajtovi nevysvetlíš) a zrejme prikazuje mať merače tlaku.
Zrejme sú aj ťažšie, tvrdšie tak by sa staršia náprava a tlmiče moc netešili z nich. Teda otázka bola skôr teoretická.

Autor:  laminat [ 12 zář 2018 06:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Neviem ako na Slovensku, v CZ už rezervu nemusíš mať, ak máš rýchloopravnú sadu alebo nonstop asistenčnú zmluvu. Ale NIKDY by som bez rezervy na cesty nevyrazil.
A nebola by cesta (dať) ten mechanizmus opraviť?

Autor:  tatko Tom [ 12 zář 2018 07:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Bola. No ak...by som musel menit cestou kolo - radsej ciste z kufra.
Runflat ma zaujali najma skrz to, ze denne dochadzam za pracou a v niektore dni si nemozem dovolit neprist nacas.

Autor:  kodl [ 12 zář 2018 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

A jel jsi někdy s autem na runflatech, nejlépe 18" a víc s profilem 35? to by tě vyléčilo rychle. Pokud gumu nerozpářeš v dýlce několika cm, tak ty opravný spreje řeší situaci do minuty. No a nemusíš být ani mechanik od F1, abys vyměnil kolo za dvě minuty, když máš všechno na svým místě, nemáš bordel v kufru a nehledáš hodinu klíč a trochu se u toho pohneš.
Z posledních let mám zážitky akorát typu šroub/hřebík, a to stačilo dycky dofoukat a půl hoďky to vydrželo, když ne půl dne. Poslední fakt otvor v gumě pamatuju jednu zimu několikrát, sypali to nějakým ostře broušeným štěrkem, a to už dofoukat nešlo, to spravil až ten lepicí sprej, a jenom na chvilku.

Měl jsem podobný problémy na elektrokole, vyjížďka na šotolinu znamenala návrat pěšky, tak jsem koupil plášť s kevlarem a je klid.

V posledním autě rezervu nemám kde mít, je tem bečka na plyn. Už jsem s tím ujel 40kkm a nikdy jsem nevytahoval to lepidlo ze sady, ale malej kompresor na 12V do zapalovače je fajn, na ty úniky od šroubů/hřebíků/vadným ventilkem, a dá se s ním pěkně nafoukat i jízdní kolo nebo motorka.

Autor:  tatko Tom [ 12 zář 2018 09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Kompresor mam, o extremne velkych diskoch a nizkoprofilovkach si myslim "svoje" :)

Autor:  laminat [ 12 zář 2018 09:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Tatko: A doteraz si mával často defekty? A ako si to riešil bez runflatov?
Kodl: Já jsem na nich jel a vůbec mě to neiritovalo. Ale já jsem atyp v tom, že mám rád co nejtvrdší auto.
Já mám na defekty smůlu, několik let pohoda a pak dostanu dva těsně po sobě a totálky, takže ač mám rezervu, tak ten druhý už musí řešit asistence. Zvažuji tudíž podle vzoru šprcky na svíčce použití runflatů, opravné sady a rezervy k tomu.

Autor:  tatko Tom [ 12 zář 2018 10:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

A rezervne auto vo vleku. :D

Autor:  TheLastUnicorn [ 12 zář 2018 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Taky vozím rezervu. Původně auto už rezervu nemělo, jen opravnou sadu, ale našel jsem v dílně použitelný 16" disk i s obutím, takže jsem nafoukal a hodil do auta. Je to jistota.
Zas na druhý straně musím přiznat, že dneska je možná větší šance, že člověku odejde vstřik, čerpadlo, elektrika nebo něco jinýho, než že dostane defekt - zejména pokud jezdí na zánovných a kvalitních gumách s velkou nosností. No a to vysokotlaké čerpadlo nebo ECU si dneska už taky nikdo nenosí sebou (ani by mu to asi nepomohlo).
Takže tohle je téma na polemiku. Někdo preferuje rezervu, někdo jí považuje za zbytečnou...

Autor:  ransom [ 11 říj 2018 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Tohle je prekérní situace.
Průbežně šetříme na nový auto. A teď když mi manželka oznámí, že už máme našetřeno dost, tak najednou zjistíme, že vlastně nový auto na nic nepotřebujeme. No nenasralo by vás to?

Autor:  tatko Tom [ 11 říj 2018 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Nenasralo.
Nie len vzhľadom k veku...by som navrhol domácej odložiť to aby sme mali z čoho prežívať chvíľu na dôchodku v zabehnutom štandarde ak sa ho dožijeme - a ďalej sa voziť na veciach vzoru 15+ :D

Autor:  ransom [ 11 říj 2018 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Tak do penze mám opravdu ještě hooodně daleko. Počítám tak pětadvacet roků.

Autor:  tatko Tom [ 11 říj 2018 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Dobre Ti tak - a mne tiež :D
Ja tak 6-7

Autor:  kodl [ 11 říj 2018 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

A já pořád předpokládám, že se důchodu nedožiju, protože na něj ten stát nebude kde mít vzít, potažmo nebude prakticky existovat (jako svatá říše římská ve středověku).
A proč bys sis měl jako kupovat horší přepravovadlo, než máš? Do roku 2010 některý autopmobilky dělaly ještě jakž takž použitelný auta, obecně ale spíš tak do roku 2003, od 2010 se řeší "infotainment" a "asistenti"
a "konektivita" a že O3 má vzadu ohnutou trubku jako Favorit (UNO, P206 a milion dalších "podaut"...) jaksi nikdo neřeší, a že je to věc, která tě může zachránit z pěkný šlamastiky, díky tomu, že auto snese hodně extrémní úhybnej manévr bez ztráty stability (konfrontace s O1 je tristní), na rozdíl od pochybnejch "asisitentů", to nikdo neřeší.
Když se dívám na to, co nám EU servíruje, tak snad jedině něco z USA, tam vypadají ty auta ještě jakž takž rozumně provedený, nic nemá motor pod 2l...

Autor:  tatko Tom [ 12 říj 2018 06:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Tak ja nemám auto.
Ja mám Multiplu :D
Motor to má 1.9, úhybný manéver to znesie väčší, než si trúfnem.
Je to z roku 2004 teda obtokové turbo a žiadny DPF.

Autor:  laminat [ 12 říj 2018 08:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Kodl: Vlečená zadní náprava se zkrutnou příčkou není ohnutá trubka. To by byla jako jedna věc. Já mám O3 s více prvkem a rozdíl proti modelu s "ohnutou trubkou" je marginální. Nějaký Opel Astra, což je auto ekvivalentní O3, má "ohnutou trubku" odjakživa a nevyvolává to žádné emoce, stejně jako to, že Ford Mustang měl tuhou zadní námravu ještě před deseti lety, že vlečku měl ještě Passat B5 (kromě čtyřkolek) taky nikoho netrápilo.
A většina asistentů (ABS, ESP, hlídání pruhů, adaptivní tempomat) je jednoznačně prospěšných.

Stránka 64 z 106 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/