ReproMania.NET - Pro lepší zvuk
http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/

Autá a všeličo okolo
http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=7052
Stránka 75 z 106

Autor:  tatko Tom [ 19 kvě 2019 09:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

100% súhlas.

Autor:  TASK [ 19 kvě 2019 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

To určitě, i můj otec byl hodně proti tomu, že to po prvním kilometru vrátim na R17 :) A když to projel tak taky změnil názor
Ale jede se na tom překvapivě opravdu dobře. Na originálním podvozku to jede suprově, horší to je pak když to lidi hodí na sníženej podvozek a to je pak tvrdý. Tady sem pocítil úplně minimální změny oproti R17 a sem hodně spokojenej.
Pokud bude zájem můžeš si to na srazu zkusit projet :)

Autor:  ransom [ 19 kvě 2019 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Mně přijde divný, že u nových aut čím vyšší výbava, tím větší ráfky. Přestože jsou spíš ke škodě, jak občas potvrzují i testy a recenze.
Kola samozřejmě dělají auto, ale rozhodně ne v tom smyslu že musejí vypadat cool. Kola mají držet na silnici nebo poskytovat komfort nebo něco mezi.
Kdybych chtěl čupr velký kola, koupím si nakladač Komatsu.

Autor:  TheLastUnicorn [ 19 kvě 2019 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Proč si třeba auto jako mamut S600 vystačil při svý velikosti se 16" kolama? Dneska musí kdejaká prskavka mít alespoň 18-ky. Máte někdo pocit, že tehdy byli konstruktéři naprostý idioti a neuměli vyrobit 20" hliníkový kolo? Jak píše ransom, ve většině případů jsou velká kola ke škodě.
Btw., v pětkových bavorácích se vozím relativně často...ta auta jsou na můj vkus dost tvrdá i sériových kolech.

Autor:  djmayo [ 20 kvě 2019 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Myslím že ten ročník 5kového bavora už mal podvozok prispôsobený pre runflat gumy. Tie majú tak tvrdé boky, že je skoro jedno aký majú rozmer, všetko to odnesie podvozok, hlavne silenbloky-uloženie nápravy.

Autor:  ransom [ 20 kvě 2019 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Dnes jsem si byl prohlídnout na dvoře ten dovezený zázrak. Zamlouvá se mi to. Ženě taky.
Dohodli jsme se, že když už nedopadlo nové auto na mazlení a leštění, pořídíme naopak staré a dobité na bezohledné ničení. Aspoň člověk nebude prožívat každý dloubanec na dveřích, krev na masce, nebo rozsypaný cement v kufru.
Outlander II, předokolka, 2,4 MIVEC, LPG, za pár šupů z NDR na dožití. Předběžně se zdá, že by se mohla do kufru vejít moje míchačka (naležato) plus kolečko, nebo 350l železný box, co v něm vozím písek. A má to kolem řidiče spoustu schránek, kde můžu pořád něco hledat.

Autor:  tatko Tom [ 20 kvě 2019 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Cena?

Autor:  ransom [ 20 kvě 2019 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Není na prodej.

Autor:  TheLastUnicorn [ 20 kvě 2019 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Ta 2.4i je výborný agregát a dobře snáší i to LPG. Kdysi jsem dovezl kamarádovi ještě tu první generaci, taky s LPG (Prins) a motoricky bez zaváhání. Spotřeba LPG mezi 11-13L/100km.

Autor:  tatko Tom [ 20 kvě 2019 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

ransom - zvedavosť
Nič iné.

Autor:  kodl [ 20 kvě 2019 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Kladně hodnotím přiměřený obsah motoru auta. Tohle sice neznám, ale když ty máš rád ty dodávky, tak proč ne. Mám ale takovej dojem, že tohle auto má šanci vydržet dýl, než to původně plánovaný nový...
P.S. LPG jsem původně taky nechtěl, ale po 3 letech provozu si to celkem chválím, když už to v tom autě je, proč si nesnížit provozní náklady.

Autor:  ransom [ 20 kvě 2019 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

TLU: Tak nějak s tímhle počítám a doufám že to bude platit. Mechanicky to vypadá po všech stránkách až překvapivě dobře. Interiér na první pohled opotřebený. Prostě auto na práci. Uvidíme.
Nehrozí mi nijak velký nájezd. Jenom v tom mém nepříznivém cestovním režimu počítám se spotřebou spíš 15l. V plynu to tedy i tak bude příjemnější, když už tam byl.

Tatko: Ještě nevím. Kamarád to dělá jako AllInclusive službu. Cena v NDR 5600€, plus dovoz na lafetě, české papíry, servis podle potřeby, revize plynu, STK. Měl jsem před tím rozjednané stejné auto v ČR v horší výbavě, to by ale skončilo s přestavbou na LPG podstatně dráž.

Kodl: Mám svůj důvod chtít velký/vysoký auto. Já vím, že proti SUV panuje mezi autíčkáři živelný odpor. Protože spotřeba, protože dynamika, protože zatáčky, protože obutí etc. Kdybych koupil Sharana nebo Galaxy, případně Partnera nebo Combo či dokonce Sprintera, bylo by to nemlich nastejno, ale nikoho by to kupodivu tolik nedráždilo. Je mi to fuk. Auto potřebuju na denní batolení sem a tam. Místo rekreačního lítání po okreskách tahám rukama beton a šutry na kopec.
Ani to obutí není katastrofa. Značková 215/70R16 stojí míň jak osmnáctka na Octavii.

Autor:  LuKyss [ 21 kvě 2019 07:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Vidíš to, tak už nejsem sám, komu to na srazu na parkovišti pomluvěj :D

Autor:  TheLastUnicorn [ 21 kvě 2019 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

První generace outlanderů byly s 2.4 dosti háklivý na spojky a převodovky. Taky zadní ramena bývaly poměrně brzo v koncích (byl to vlastně podvozek lanceru). Nevím, jak je to u toho novějšího, který už je defacto totožný s peugeotem a citroenem. U 2.2HDI odcházely spojky taky poměrně brzo, u 2.4 by mohla vydržet dýl, pokud je totožná s dieselovou. Převodovky už vypadají být pevnější.
Co se introše týče, tak nebývají vyrychtovaný jen u dosti drahých kusů. Jednak je to auto, co se používá hlavně na práci, jednak kvalita interiéru není samozřejmě nějaká prémiovka. Velmi důležitý je stav podvozku a dobrý obutí. ;)

Autor:  ransom [ 21 kvě 2019 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

TheLastUnicorn píše:
Velmi důležitý je stav podvozku a dobrý obutí. ;)

Kolena už nic moc, ale podle mechanika to zatím ještě na výměnu nebude. Kyčle a klenba OK.
Obouvám celoroční VSA (vycházkově-sportovní Adidasky). Vím, že to není ono, ale dvoje boty mi dřív zteří, než bych je prošlapal. Zimní boty v létě rychle ubývají. A taky ta hlučnost, že jo.

Autor:  tatko Tom [ 21 kvě 2019 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Celoročné tenisky majú skvelú vlastnosť - stoja za hovno po celý rok.

Autor:  TheLastUnicorn [ 21 kvě 2019 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Pre túto kategóriu áut sú celoročky OK, ja ich v tomto prípade odporúčam bežne. Slušné su napr. Michelin.

Autor:  ransom [ 21 kvě 2019 13:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Momentálně je to na zánovních zimákách. Sice je to trochu škoda, ale nejspíš je prostě dojezdím a pak tam půjdou celoroční. Podle situace, nálady a klimatických změn. Do hor na lyžovačku nejezdím.

Autor:  tatko Tom [ 21 kvě 2019 14:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Pokiaľ Ti niekde nepodbehne debil so štuplami v ušiach - ok.

Autor:  TheLastUnicorn [ 21 kvě 2019 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Autá a všeličo okolo

Ono v zásade nie je problém jazdiť či už v lete na zimných alebo v zime na letných, ak človek používa rozum, počíta s vlastnosťami a vie, čo si môže dovoliť. Ono aj tých 5-6m brzdnej dráhy v neprospech takých alebo takých pneu nie je až tak dramatický, ako sa všeobecne súdi, najmä v kontexte s priemernou reakciou vodiča a následnou prejdenou dráhou. Proste ak mám v lete zimáky, počítam s tým a držím si od toho vpredu väčší odstup. Navyše...taká W211 vybavená SBC-čkom zabrzí aj v lete na zimákoch ďaleko lepšie, ako nová KIA Ceed na letných. Lebo...SBC.

Stránka 75 z 106 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/