ReproMania.NET - Pro lepší zvuk http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/ |
|
Autá a všeličo okolo http://repromania.net/domains/repromania.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=7052 |
Stránka 88 z 106 |
Autor: | scarabeo [ 17 lis 2020 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Tohle na mě vyskočilo na Ebayi jako reklama. Měl jsem ho asi tři roky, ale jen 2,5 i tak to bylo svezeníčko. Někdo si pěkně vyhrál s folií. Otázka jak to asi vypadá pod ní...píše, že nic moc. Plechy byly ale tak silný, že by se snad dalo po kapotě chodit. Měl jsem s krásnou modrou metlou s bílou střechou a chromovanými koly. Byl to fakt krasavec. Rád na něj vzpomínám.Ach jo... |
Autor: | scarabeo [ 20 lis 2020 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Ujede další tisíce bez problémů. Měl jsem cca 5 let Opla Asconu 2,0i. Asi nejlepší auto který jsem kdy měl. Pracoval jsem v té době v DE takže jsem jezdil pořád bez rychlostního limitu. Najel jsem s ním víc jak 200tis asi 150 už mělo najeto a měnil jsem jen olej a filtry. Nikdy jsem neměl auto jen s petikvaltem s tak perfektní převodovkou. Opravdu velký zátah na rozjezdu. A ani nebylo potřeba nějak moc řadit. Pětka brala 50 až 220km/h. Digitál tenkrát nebyl tak jsem ofotil fotky. Příloha: auto mix malé.jpg Přeskočl jsem na ně ze Š 120LS což byl docela masakr. Po druhém prořezání jsem střechy jsem Cabrio nechal opravit a auto poslal dál. Tu Asonu bych bral ale všema deseti i dnes kdyby byla. Byla z roku 88. Výbava klima,vyhřívaní sedadel,zrcátek nezávislé topení,nevím co ještě. Kurf jako kráva. Do dnes pro mě nejlepší auto a už se na tom asi nic nezmění. |
Autor: | scarabeo [ 20 lis 2020 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Tak to jsi borec tak dlouho auto udržet v kondici. Jestli to není tajný, kolik má natočeno?... Já jsem to plánoval u Megana který byl funglovka, ale tam se ke konci pořád něco rozbíjelo a už jsem na to neměl nervy... Ta Ascona se dělala i jako kupé Mě se pořád líbí auta z osmdesátek! Když nad tím přemýšlím tak Ascona by mi radost teda udělala. navíc hezky voněla a čtyřka tam byla fakt zbytečná. Brzdy jsou u novýho auta vždycky někde jinde. Svezl jsem se i v Monze 3.0 a to byl fakt mazec! |
Autor: | lada5 [ 21 lis 2020 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Měl jsem chvíly Senatora 3l šestiválec to bylo svezení ale dost rezivěl. |
Autor: | kodl [ 22 lis 2020 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Šestiválce víkendově provozuju taky, 2.3V6 +automat v taunusu kupé a 2.8+5q ze sierry v granadě I fasback, tam mi chybí po renovaci dodělat interiér... Čím větší motor, tím pohodlněj se s tím jezdí, amíci by ti vysvětlili, že čtyřválec je pro studenta nebo pro nezaměstnaný, normální člověk má V8, a pokud je chudej, tak V6... |
Autor: | TheLastUnicorn [ 22 lis 2020 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Je to tak...proto ten jeden starej šestivál furt držím. Jinak opel s motorem C16 bylo moje první auto...konkrétně kadett s motorem C16NZ. Nesmějte se tomu, jak vypadalo. Tenkrát mi bylo 19 a tuzing frčel na plný koule. |
Autor: | ransom [ 22 lis 2020 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Dcerka nám přivedla představit svého nového přítele. Dělá ve Škodovce v Boleslavi něco přes kvalitu, občas jezdí i těmi kamuflovanými auty se zelenou značkou, jednou přijel pro srandu s elektrickým Citigo. Tak jsem čekal, že bude horovat pro koncernové euronovoty. Houbeles! Kluk má tuhletu vintage V8 a miluje ji. Pěkně jsme si popovídali. Když se na chvilku zdejchnul, říkám holce: Toho se drž. Protože kdo má rád velký benzínový motory, to nemůže bejt špatnej člověk. Příloha: Audi.jpg
|
Autor: | tatko Tom [ 22 lis 2020 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
https://www.garaz.cz/clanek/pokud-bych- ... e-21005133 |
Autor: | TheLastUnicorn [ 22 lis 2020 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
ransom: No já Ti fakt nevím. |
Autor: | kodl [ 23 lis 2020 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Taky bych si nebyl tak jistej. Ale zrovna tahle audina se mi taky dost líbila, kámoš to nějakou dobu vlastnil. Jo a k té elektrice - jako provozovatel soukromýho nabíjecího místa vím, že na elektriku jezdí většinou dost nestandartní kusy, třeba pilot dopravního letadla, kterej chce snížit svoji uhlíkovou stopu, ekologicky smýšlející skorofilozof, nebo člověk, kterej to má jako nutnost kvůli firemní image... U plugin hybridů už je to jiný, tam už kolikrát vyhraje skutečná ekonomika provozu. |
Autor: | laminat [ 23 lis 2020 06:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Já bych se neodvážil spojovat koníčka s lidskými vlastnostmi. My máme v mateřské firmě jednoho excelentního debila, holohlavého hlavohrudě, chroupajícího steroidy jak lentilky, mydlícího ženský, chodícího řvát na Spartu (oni ho potřebují, protože musí šéfovat mentálům podobného formátu). A ten člověk sbírá porcelánové hrníčky art-deco a jabloneckou bižuterii ze začátku 20. století. Ale předpokládám, že Ransom to myslel z prdele. |
Autor: | BlackRider [ 23 lis 2020 07:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
TLU> V té černé dobrý. Myslím, že jsem ještě černou Astru neviděl a docela mě to láká. V některých věcech je Kadett s Astrou podobnej, že? Něco jako Felda hodně vychází z Fáva? Tak jsem asi divnej, ale mě dokáže uspokijit i ten čtyřvál. To bude tím, že jsem žádný V6/V8 neřídil. Ransom> No rozhodně lepší než kdyby ti přijel s nějakým miniobjemovým oturbeným vysavačem. |
Autor: | tatko Tom [ 23 lis 2020 08:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Tak je to - o túžbach, potrebe, možnostiach. Trojvalec už nikdy, päťvalec možno. Zatiaľ som nezmenil svoj pohľad - na aute ma zaujíma, či brzdí, štartuje, moc nežerie a nezateká do neho. Toť vsjo. |
Autor: | laminat [ 23 lis 2020 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
BlackRider: Kadett se v Británii odjakživa jmenoval Vauxhall Astra. Od toho F-ka se to sjednotilo na Astru i na kontinentu. TT: Ja mám Oktávku v servise, tak som si od kolegu požičal Fabiu Combi 1,0 R3 81 kW. Ten motor je absolútne v pohode. |
Autor: | BlackRider [ 23 lis 2020 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
A hele, tak takhle to je s tím Kadettem. Kolega v práci měl na operák Fábku (nebo to byl Rapid?) s 1.0 motorem a myslím 6-ti kvaltem a nějak si nestěžoval, prý to nebylo špatný. Rozborka 1.0 TSI po 100.000 km. Teď má Scalu s 1.6 TDI též na oper., celkem se mi to auto líbí, neřídil jsem, ale seděl jsem v tom. |
Autor: | TheLastUnicorn [ 23 lis 2020 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Kadett E a Astra F maj toho konstrukčně společného celkem dost. Už ty písmena vlastně mluví za to, že Astra F je pokračovatel. A ano, dá se to tak říct, že je to jako fáčko a felda. S kadettem jsem najel asi 70 000km, za tu dobu jsem ho stihl překroužkovat, což ale opel udával dokonce v rámci servisního intervalu, takže OK. Díky nízké hmotnosti tomu těch 55kW stačilo a žralo to prd. Btw. celá ta řada motorů je imho povedená - ochotná, pružná a jakkoli vylágrovaný motor jede pořád jako šepot květin. Krom kadettu jsem měl u baráku několik let ještě Vectru A 1.8i (66kW) a pokud by se nerozpadla od koroze, slouží doteď. Samozřejmě, z hlediska bezpečnosti se dneska už jedná o vyložený rakve. Z těch devadesátek už při nehodě jakž-takž obstojí pouze BMW 5, MB 124 a ty větší Volva. K těm downsizingovým třívalcům: Vůbec bych se toho nebál si to pořídit jako nový auto. Díky vyvažovákům a docela vymakanýmu motormanžmentu to už má úplně normální chod bez vibrací nebo dunění, jede to taky hezky a většinu jízdy má člověk pocit, že pod kapotou je atmosféra obejmu 2-2,5. Horší je to s ojetinama po 200 000km, tam se už názory rozchází...a já mám po nějakých zkušenostech taky ten svůj. |
Autor: | BlackRider [ 23 lis 2020 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Autá a všeličo okolo |
Co se týče bezpečnosti karosrie, šel vývoj fest dopředu, o tom žádná. Crash test Astra F x SintraA22 Fko model 1997 má pod motorem celkem masivní nostníky z 2-3 mm plechu, ale potkat nový auto tak je to asi jasné. On ten downsizing není nic tak převratnýho, MBčko mělo taky litrovej motor už na konci šedesátek.. A trochu menší výkon. Pokud se to chová jak píšeš, tak bych do toho šel asi taky. Spotřeba ale asi bude vyšší. |
Stránka 88 z 106 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |