Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 02:24


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sanyo DCX 4000L - servis Brno
PříspěvekNapsal: 11 črc 2013 23:23 

Registrován: 30 kvě 2013 18:39
Příspěvky: 1
Kraj: ČR - Jihomoravský
Dobrý den, podařil se mi (z mého pohledu:)) parádní kauf, za 500Kč jsem koupil plně funkční tuner Pioneer TX-608 a k němu v nadpisu zmíněný receiver Sanyo DCX 4000L, pokud jsem prodejce správně pochopil (bylo to ve Švédsku a naše jazyková výbava nebyla nejlepší:)), jsou oba přístroje nalezeny u popelnic. Ovšem se Sanyoem mám problém, zkusil jsem ho zapojit a hrál, ladil sice špatně, ale přes AUX to bylo dobré, když jsem ho ale zapl druhý den, tak špatné, sice hraje, ale chrčí, vyšší hlasitost se absolutně nedá. Jelikož jsem v elektrotechnice absolutní laik tak přichází na řadu servis, proto bych se chtěl zeptat zda neznáte nějaký v Brně či okolí, který by se zabýval staršími mašinkami jako je tento receiver. (Na fóru jsem našel tyto 2 http://www.akustikabrod.cz/ a http://radioservis.oldradio.cz/ dají se doporučit?) Nebo pokud Vás napadá nějaké jednoduché řešení? Dále bych se chtěl zeptat jestli někdo tento stroj vlastní a na jaké úrovni tak zvukově je (nemám moc s čím porovnat:)), jestli byl ve své době spíš průměr nebo nadsazeně jen šmejd v hezkém obalu:)
Těsím se na Vaše odpovědi:)

Ps: stroj jsem otevřel, vypadá nezasažený kutilem (jen některé knoflíky jsou vyměněné :cry:) a je zevnitř strašně zaprášený a špinavý (tipuju službu v garáži)
V případě nutnosti mohu dodat foto:)

_________________
Universum Hifi Dynamics 2500, Pioneer tx-608, Sanyo DCX 4000L, gramec Neckerman, Mainton SE-1700, ars 840, 1pf 067 08


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online