Petře, Martin to s tebou myslí dobře, podle mě seš ultrabrutal overkiller a jednou skončíš na JIPce s vyhřezlými bubínky a akutním krvácením v lebeční dutině
I z tvýho, tebou zavrhnutého, mnou hýčkaného
12PS100 pověšenym na SPD600 mi dokáže bejt v mým kinču docela šoufl
exxi: Naprosto chápu, já to taky nesnáším, všechny filmy jsou přeřvaný. Tohle je obsaženo v DCI normě, neznamená to, že to tak jede furt, ale aby to bylo dimenzovaný dostatečně a špičky to přeneslo nezkresleně. Dělaly se kdysi empirické testy mezi lidmi kolem filmu, až se to všem zdálo akorát (mě to teda přijde zvláštní)
No, poslední dobu toho ti vypatlaní režiséři (jako třeba Emmerich) zhusta využívají a požadují takovou a takovou hlasitost po nějakou % dobu filmu. Snad se tím i chlubí, dementi
Daly by se i najít statistiky, jak dlouho a jaké prům. hodnoty akustického tlaku toho kterého filmu. Na druhou stranu je fakt, že na nejnižších oktávách je 100dB prd (koukni na křivky ekvivalentní hlasitosti)
Martin/exxi: Docela bych vás chtěl někdy slyšet, až budete mít pod palcem nějakou povedenou akcičku. Většinou právě narážím na dementní řezníky, co maj všelék každej nástroj postupně zesilovat, až je z toho uširvoucí koule