Poslední návštěva: Právě je 07 kvě 2024 11:23


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3-pásmo výběr reproduktorů
PříspěvekNapsal: 20 led 2015 22:40 
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2015 22:31
Příspěvky: 183
Bydliště: Bystré
Kraj: ČR - Pardubický
Zdravím, mám v plánu si udělat sloupové třípásmovky. Líbí se mi hlubokotónové http://www.bsacoustic.cz/hlubokotonove- ... /wpu1505x/, středotónové http://www.bsacoustic.cz/stredove-repro ... 196/6w16p/ a vysokotónové http://www.bsacoustic.cz/vysokotonove-r ... +60/st200/. Ale jsem jenom začátečník, tak bych uvítal rady jestli je tahle sestava vůbec vhodná a jestli má někdo s těmito reproduktory osobní zkušenosti.Chtěl bych to používat pro domácí účely, ale občas třeba na nějaké akci.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3-pásmo výběr reproduktorů
PříspěvekNapsal: 21 led 2015 09:20 
Uživatelský avatar

Registrován: 20 lis 2008 10:59
Příspěvky: 899
Kraj: SR - Košický
3-pasmové bedne sa v súčasnej dobe už príliš nerobia. Zvolené reproduktry by asi zrejme nefungovali optimálne, lebo stred je málo citlivý. Pokiaľ trváte na 3-pásme tak jeden z mála projektov je stavebnica od DAN http://www.danacoustic.sk/download/E/D15.htm , no sú tam repra Eminence, čiže nebude to žiadna sláva no ani bordel.
Veľa záleží aj od toho, akým zosilom to bude živené, pdľa toho treba aj vybrať meniče, zbytočne ich nejako predimenzovívať. Pokial ste do toho ochotný investovať toľko čo tie repra stoja dokopy, tak sa dajú vybrať už pomerne slušné komponenty.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3-pásmo výběr reproduktorů
PříspěvekNapsal: 21 led 2015 11:31 
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2015 22:31
Příspěvky: 183
Bydliště: Bystré
Kraj: ČR - Pardubický