Poslední návštěva: Právě je 23 dub 2024 08:07


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 13:25 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Černá plastová kmitačka? To se dělalo? Nemyslel si spíš rozdíl mezi žlutou plastovou a novější černou textilní?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:17 
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2008 23:01
Příspěvky: 2775
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kraj: ČR - Pardubický
Ano dělalo, viz mé foto níže


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:30 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Však to je to co se standardně osazovalo do ARVček v první polovině 90. let. Nesahal jsem na to (nebylo třeba) tak jsem se domníval že se jedná o lakovaný (impregnovaný) textil.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 15:15 
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2009 11:12
Příspěvky: 828
Bydliště: Spišská Nová Ves
Kraj: SR - Košický
A to je fakt taký rozdiel vo zvuku? Plastové žlté vs čierne textílne ? Rád by som zreparoval svoje ARS9207 a hodil ich k PC na stol. No ešte nesom rozhodnutí čo všetko na nich up-gradovať zatiaľ sa dočkajú novej dyhy a upchania BR. No čo sa výhybky týka tak ........ zatiaľ neviem


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 18:56 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
Ta textilní jak je známá je až poslední výroba ,možná už začátek TVM, 104 již byly jen takto. Náhrady do 36xx je v podstatě to samé ,jen větší rozestup vývodů


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 19:22 

Registrován: 12 úno 2010 18:12
Příspěvky: 405
Bydliště: Frýdlant, ten v Čechách
Kraj: ČR - Liberecký
No, a když se podíváme i na nepatrný nárůst hmotnosti eventuálním nalakováním, nemá pak stejně negativní vliv i vata, nebo molitan pod vrchlíkem? Měl jsem rozebrané tyhle kaloty: z beden Dual, protože se tam do prostoru kmitačky dostal nějaký binec. Tam nebyl žádný další materiál, nic, žádné tlumení. Pak kaloty RFT, v jednom typu byl filcový váleček, v druhém, novějším molitanový. Třetí byly ony ARV, to asi znáte, jsou vytlumeny vatou, kterou pamatuji, když za bolševika čouhala dědkům z uší. Z ARV jsem to zkusil vytáhnout a poslechnout, je fakt že mi zvuk přišel čitelnější, jasnější ale i agresivnější. Takže se ptám, jestli nemá vliv i to když se tlumící materiál dotýká - jako že se dotýká, kopulky?
Jinak sprej na výfuky drží a kryje znamenitě, vlastně je to hliníková vrstvička. Vliv na zvuk mi připadá nulový.
zkusím nalepit sametové kolečko pod vrchlík, aby tam nebyl žádný kontakt. Na magnet.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 22:01 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
Ty RFT jsem nedavno zasílal pryč,měl jsem 4ks dva malý molitan jeden s kmitačkou žluté barvy a jeden pruhledný s vatou,Všechny ale nápadně podobné Tesle.U ARV ale vím ,že je bezpodmínečně dodržet původní provedení tlumení k dané kmitačce .V malých výkonech,do 5khz to jde do 10khz je zanedbatelný rozdílale znatelný .Nad 10 khz natož za 50% zatížení už je to špatný.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 27 říj 2011 00:17 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
vatu určitě neodstraňovat, je tam zcela správně. Co by se ale dalo je nalepit to filcové mezikruží na ten trn magnetu a komůrku která je uprostřed trnu vytlumit něčím jiným (já bych to zevnitř natřel tenkou vrstvičkou bitumenu nebo nějakého jiného gumoasfaltu a zbytek prostoru bych vytlumil středně až silně hustě vatou. Při aplikaci ve dvoupásmech bych to provrtal skrz a vzadu bych pomocí nějaké misky (ale pevné aby skrze ni nemohl ovlivňovat zvuk basák!) vytvořil větší tlumící komoru. Pak bych tu díru skrze reprák tlumil jen velmi řídce a teprve dole tu komoru středně hustě.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 27 říj 2011 01:05 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
Vidím,a pochopil jsem Thalesi ,čím si myslel tuning ARV .mě něco podobného kdys také napadlo.K úpravám jsem se ale nedostal,.Něco jsem ale vyzkoušel s jinými úpravami.Použití materialu jako gumoasvalt a podobně se vyhni tady není namístě,Bohužel má špatné vlastnosti při zahřátí coz u ARV je častá situace. Podobné vlastnosti má impregnační lak co používají v navijarnách,ale není to ten vypalovací.Chcešli až půjdu za kámošem do navijarny zjistím u jeho mladého co je to zač.Já jej sice mám ,ale odlitý v láhvičce .


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 27 říj 2011 22:10 

Registrován: 12 úno 2010 18:12
Příspěvky: 405
Bydliště: Frýdlant, ten v Čechách
Kraj: ČR - Liberecký
Thales: Jasně, kdyby ARV bylo zcela mimo vlastní skříň... Napiš, prosím, protože víš, jak to pod kopulkou vypadá, jak bys řešil vrtání skrz. Jestli konstantní průměr takový, jaký má vrtání, ve kterém je uložen molitan, nebo bys to rozšířil směrem k vrchlíku?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 14:59 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
No, mě se ARVčko zahřát ještě nepodařilo. Ale i kdyby ano, tak přece tyhle nátěry musí vydržet i když na auto svítí slunce, to se pak velmi pěkně rozpálí. Neříkej mi že se ARV ohřeje víc než auto na slunci.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 17:45 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
To určitě ,ale je to zespoda,a navíc zkus si na ten nátěr sáhnout když dosáhne tu teplotu/65/ je skoro na ukápnutí .


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 18:29 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Dává se to i do dveří. Ale to přece nevadí když to zůstane trochu lepkavé, však se v tom nevrtáš. napatláš, poškáč až to zatuhne, dát tam řídce vatu a hotovo. Jen si fakt nějak neumím představit že bys ten výškáč ohřál na takovou teplotu, to už by se přece musel dávno smažit v pekle. Mě se to nikdy ani při hlasitém hraní nepovedlo ani malinko. A to platí tím více čím výše je dělička a tím menší část z celkové energie na něj zbyde.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 20:33 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
To ,ale mění vše ten ve dveřích je ML le to něco jiného,buď vypevňojaci,nebo tlumící/stříbrné,poslední je voskový na vrch udržovací.Mají společné ,že vydrží 120°C
Spodní /černy jak jsem napsal. Nicméně izolační laky, nátěry či lepidla a pod. je spíše vhodnější používat dle určení pro elektrotechniku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 23:08 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Nemyslel jsem přesně tento typ ale něco tohoto druhu. Prostě nějaký ne zcela tvrdý částečně akusticky pohltivý povrch aby tam nebyl jen holý kov. Každý ať si tam napatlá svinstvo jaké uzná za vhodné.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 23:15 
Řádný člen

Registrován: 08 zář 2010 18:21
Příspěvky: 382
Bydliště: Teplice
Kraj: ČR - Ústecký
Thalesi nutno vždy napsat co, nikoliv něco podobného.Čtou zde i začátečníci .Potom to mate.Zbytečně.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 23:23 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2008 13:55
Příspěvky: 6248
Bydliště: White Hill - Prague
Kraj:
Nemohu doporučit nic konkrétního jelikož mě žádný výrobek s konkrétním jménem nenapadá. S nátěrovými hmotami na auto nedělám. Jen jsem nasměroval na typ materiálu který by měl být použit.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 04 bře 2012 23:00 

Registrován: 09 zář 2011 08:35
Příspěvky: 51
Kraj: ČR - Moravskoslezský
Ahoj
Hledám dobrovolníka, který by byl ohoten provézt měření na náhradě kmitačky, která pasuje do ARV 104/8. Pokud to bude k něčemu, budou k mání u Lukyho...
Děkuji Honza
sounder.cz@seznam.cz


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2013 12:59 

Registrován: 12 úno 2010 18:12
Příspěvky: 405
Bydliště: Frýdlant, ten v Čechách
Kraj: ČR - Liberecký
Tak se do toho asi pustím, co ty ARV, provrtat?
Tak jo. Budu vrtat, musím mezeru olepit, aby se piliny nedostaly do mezi prostoru. Pak už to nedostane odtud ani svatý.
Zkusím na to jít tak, jak popsal Thales.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava výškáčů ARV
PříspěvekNapsal: 26 srp 2013 20:57 

Registrován: 12 úno 2010 18:12
Příspěvky: 405
Bydliště: Frýdlant, ten v Čechách
Kraj: ČR - Liberecký
Dneska jsem vytáhnul z depozitu ARS 9207, vyndal jsem vrchlík áervéčka a zjistil, že oproti těm titanovým, novým, je to ztvrdlý kus plastu. Jestli byl jako beton už jako nový, dost bych se divil. Jak to potom může hrát? Absolutní nedostatek výšek, detailu, to mne fakt štvalo. Ještě jestli, prosím někdo víte - jak to popsat - zkrátka je podstatné jak hluboko je "uložena" vlastní cívka? Původní je asi o milimetr, dva hlouběji...
A ještě, ještě, zkreslení nenaroste, Tesla má přívody uložené ještě o dost hůř, teď jsem to studoval. Tolik k jedné z připomínek v tomto vláknu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group