Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 09:35


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 01 dub 2017 13:49 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Pročítám starou knihu o repro Tesla, a narazil jsem na tabulku kde je uveden reproduktor ARZ 572 "autobusak". Ma kmitočtový rozsah 30-10000.Hz, Těch spodních 30 Hz je nesmysl? Nebo fakt. ;)

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 01 dub 2017 14:11 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
To je takzvaný bussubhofer.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 01 dub 2017 14:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Trojka je podobná osmičce a katalogový rozsah je od 80Hz:
http://www.repromania.net/tesla/tesla-s ... rz-572.php
Takže je asi jasné, kde je chyba. Buď nějaký kaz v tisku, nebo to někdo opisoval bez brejlí.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 01 dub 2017 14:52 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Panové ta kniha ma Chybu respektive 2, Rozměry v mm 65 ma byt 165, a rozsah v Hz 30-10000, ma byt 130-10000. Opět chyby číslice 1 před 30-tkou. Tomu už rozumím. citlivost 92 souhlasí.?
--

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 01 dub 2017 15:32 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
To tam bude tisková chyba v celým sloupci. To se běžně stávalo.
Na citlivost bych si asi tolik nevsadil, ale těch 92dB se opakuje ve více pramenech. Tak asi jo. Ty autobusy přeci jen měly atmosférický diesel.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 16:49 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Jen ty s nápravou Rába. Dálkáče s nápravou z Detvy byly oturbený.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 17:23 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Byly jak měšťáky s turbem (a to jak s Rábou, tak i s Detvou), tak dálkové atmosy. Začínalo se atmosama, později se oturbilo.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 17:39 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2011 19:11
Příspěvky: 460
Bydliště: Kénig pfeld Bémerland
Kraj: ČR - Jihomoravský
+autoradio na elektronky...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 18:55 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
To už pleteš historická období dohromady. V Karosách (Šx11 i x73x) byly Spidery.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 23:23 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2011 19:11
Příspěvky: 460
Bydliště: Kénig pfeld Bémerland
Kraj: ČR - Jihomoravský
Nejmenoval se ten bus náhodou Czepel?Nebo tak nějak?Myslím,že byl z maďarska.Nebo že by Ikarus?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 04:59 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Který "ten"? Csepel je strojírna v Budapešti, vyráběla do Ikarů např. servořízení v licenci ZF.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 09:31 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2011 19:11
Příspěvky: 460
Bydliště: Kénig pfeld Bémerland
Kraj: ČR - Jihomoravský
Sorry,to byl takový úlet.Můj otec dělal léta v ČSAD....Tam bejvaly různé skvosty.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 11:54 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Ale , původně kloubak měla dělat, Vysokomýtska Karosa. V zajmu RVHP, to ukradli Maďaři a vyráběli Ikarus. Jo jo jako dítě pomatuju tu kouzelnou točnu, a hnědý sedačky.

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 12:04 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
To jsou takové polopravdy. Karosa vyrobila myslím šest kloubáků ŠM 16,5, jenže neměla haly, kde by se daly montovat sériově a neměla kapacitu pro zásobování celého RVHP, takže se toho ráda vzdala dobrovolně. A Ikarus byl mnohonásobně robustnější, než polosamonosná Šx 11/16,5. Ty chodily po třech letech do generálky a po dalších třech na šroťák.
V dobách, kdy Karosa vyrobila prototyp ŠM 16,5, měl Ikarus už dlouholeté zkušenosti s klobásama a dopravci v ČSSR neměli o kloubáky zájem, ten začal až se zákazem vleků pro přepravu osob a nedostatkem řidičů.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 12:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Čabajka měla pro mě jednu zásadní výhodu: Nemusel jsem se v ní stojíce kdekoli hrbit. Nacestoval jsem se s ní docela dost (z Vltavský do starých Ďáblic, z Hloubětína do Kobylis etc...).


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 12:47 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
stoje

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 15:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Neserouce!
(Dík, opravovat to nebudu, ať se mi všichni smějou.)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 29 led 2019 23:08 

Registrován: 25 kvě 2012 14:43
Příspěvky: 2
Kraj: ČR - Jihomoravský
Zdravím. Uvedené reproduktory se mi ve dvou exemplářích válí několik let pod postelí a je mě nějak líto je vyhodit. Dá se to použít na nějaký smysluplný projekt ve stylu repro k PC/mobilu? Jasně, chce to něčím živit - třeba zesilovač z vyřazených PC reproduktorů odhadem cca 5 W na kanál. Bylo by lepší k tomu použít výšák, třeba ARV 081 s děličkou někde na 3 - 5 kHz nebo prostě jen zavřít do utěsněné bedny, zhruba z 1/2 vyplněné rounem, cca 5 l vnitního objemu a udělat z toho jednopásmo?
Za Vaše rady předem dík.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 29 led 2019 23:56 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Čistě teoreticky jako střeďák ,nebo velmi nenáročné širokopásmo...ale prakticky nijak. Osobně bych to prodal sběratelům a za výdělek pořídil něco, co se skutečně hodí do nějaký bedýnky. ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARZ 572
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 07:12 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Přesně tak, nejlepší je prodat/darovat to někomu, kdo pečuje o starý autobus nebo tramvaj. Můžu zprostředkovat.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group