Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 01:02


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ETA (Tesla ARS9240010)
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 13:27 

Registrován: 04 dub 2019 21:01
Příspěvky: 1
Kraj: ČR - Středočeský
Ahoj,

Jako naprostý amatér mám dotaz ohledně beden ETA ARS 9240010. Koupil jsem je před lety od kamaráda, jsou to sloupové repro z 2 basáky, středem a výškou. Nedávno jsem je po X letech vyndal a propojil ze starým technics zesilovačem (technics SA-AX710) a dal jsem si je k TV. Samozžejmě oproti domácímu kinu z dvěma satelitama a subwooferem (cca v hladině 7000 korun) je ten přednes o hodně lepší, nicméně mám pocit, že na jedné asi nehrahou výšky - což je pouze můj subjektivní dojem. Jsem naprostý amatér, tak se chci zeptat jestli někde se dá udělat nějaký servis apod. a jestli to vůbec má smysl. Bedny jsou trochu odřené, zaprášené atd. ale přijde mi jich škoda zatím.

Přikládám fotky i štítek. Jestli o tom něco někdo více víte uvítám nějaké info.

Díky Petr.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ETA (Tesla ARS9240010)
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 16:19 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Klidně je možné, že výškáč nehraje. V lepším případě umřelo nebo upadlo něco ve výhybce, v horším mohl umřít i ten výškáč. Ale pravděpodobnější je ta první možnost.