Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 18:14


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 04 úno 2022 20:20 

Registrován: 02 zář 2009 18:33
Příspěvky: 56
Už nějakou dobu, co jsem v důchodě, provádím v elektrodílně a přilehlých depozitech čistky nepotřebných věcí. Mezi kvantem reproduktorů jsem nyní vytáhl na světlo boží staré teslácké reproduktory ARO666, a vrátili se mi taky vzpomínky na mé muzikantské začátky :)

Začínal jsem na baskytaru v taneční kapele koncem roku 1973. Byl to vlastně nástrojovým obsazením spíše bigband – čtyři dechy, varhany, kytara, basa, bicí, sólo zpěvačka a hrávalo se široko daleko na vesnických tancovačkách, svatbách apod. Z dnešního pohledu aparatura strašidelná a hrávalo se vesměs „napřímo“, tedy basa a bicí vždy. Hlavní, dvě zpěvové bedny byly zhotoveny u stoláře, každá osazena 8x ARE667 a už tehdy Music 130. Do zpěvovek se přizvučovala kytara, varhany a dechová sekce. Na baskytaru jsem používal bednu se čtyřmi gumáky ARZ669 se zesilovačem AZK201, 20W tzv. „placka“. Zvuk na tehdejší hospodské sálky a různé sokolovny byl ucházející. Kšeftů bylo požehnaně, téměř týden co týden celý rok.

V mé první bigbítové, rockové kapele (r.1975) měl kytarista box Delicia 60, osazený dvanácti ARO666. Dodnes mám ve sklepě tuto bednu bez ozvučnice, co by skříň na haraburdí. Druhý kytarista používal dva sloupky po čtyřech kusech s těmito reproduktory. Na basu se nám tehdy podařilo získat vyřazenou „kinovou“ reprosoustavu AKR153 s legendárním reproduktorem ARO932, čímž baskytara na poměry „bourala sály“. Všichni jsme měli pro své bedny zesilovače MONO 50 s výstupními transformátory pro patřičnou impedanci beden. Krásná doba plná technické improvizace, kdy nic profi v reálném socialismu pro vesnické muzikanty nebylo k sehnání. Koncem sedmdesátých let jsme pořídili 4ks reproboxů FORTE 60 VOCAL, umístěné dvě a dvě po stranách podia. Reprobedny vyráběla nějaká přidružená výroba v Krnově a byl na ně pořadník. Koupit takové věci v té době šlo jen přes kulturního zřizovatele, v našem případě „Osvětová beseda“ pod Místním národním výborem (MNV). Fortky byly osazené reproduktory 8x ARO666 + 2x ARV161. K tomu zesilovače AZK360 MUSIC 130 a koncák AZK160 MONO 130, čímž jsme se dostali zvukově o level výše, nežli dosud. Mělo to však svá úskalí, protože jsme přizvučovali čím dál více, a na to ty střeďáky nebyly konstruované. Nejčastější závada ARO666 spočívala v utržení membrány ve vlnkách, jak nesnášely s výkonem spodní frekvence. Tudíž jsme museli mít stále v rezervě alespoň deset kusů ARO666 a časem vozili vadné kusy na opravu do Tesly VM. Zkrátka řečeno po nějaké době éra beden FORTE 60 VOCAL s reproduktory ARO666 v mé kapele skončila. V letech 1983/84 jsme začali budovat skutečné PA ozvučení, ale to je již jiná kapitola.

Na přelomu milenia jsem nechal 40 ks poškozených ARO666 předělat na alternativní provedení – membrána na textilním závěsu. Část reproduktorů byla udělána u Husáka v Července a druhá várka s impregnovanými textilními vlnkami je provedena v Rolay. Tyto mají tvrdší uložení. Taky jsem tehdy ještě další ARO666 naposledy zavezl do končícího TVM, fungoval už jen servis-opravna reproduktorů. Renovované reproduktory osadil zpět do starých FORTE 60 VOCAL a po čase prodal…

Takže nyní po více jak dvaceti letech jsem vylovil zbylé repasované, nepoužté alternativní reproduktory ARO666 a namontoval je cvičně do dvou prázdných sloupků.
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Nyní, co píši tuto esej, užívám si poslechového masochismu :lol:


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 04 úno 2022 20:47 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Hezká historie.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 04 úno 2022 21:14 

Registrován: 02 led 2011 12:53
Příspěvky: 854
Kraj: SR - Trenčianský
Pekné poohliadnutie sa dozadu ;) A teraz poprosím tú kapitolu z histórie vývoja PA aparátu ;)

_________________
4xJPA50, 2xJPA250, 2xJPA250, DPA223, Harrison X1000, Teson A2200, A2400, Luxman L-430, Dual CV1462, CS704, DAC MagicPlus, Senn HD558, Golem II


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 04 úno 2022 22:53 
Řádný člen

Registrován: 02 pro 2012 15:54
Příspěvky: 1049
Kraj: ČR - Liberecký
Skoda jen, ze vic pruhu nedela vic Adidas...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 08:11 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Děkuji za příspěvek. Mne by zase zajímala případná kapitola o používaných nástrojích a jak sa sháněly.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 09:56 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Mě by zajímalo to basový kombo 4×ARZ. To nemuselo hrát špatně. Akorát bych měl strach je hnát do koncertních hlasitostí, rády si kleply kmitačkou o dno magnetu.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 12:13 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Můj spolužák si postavil, resp. nechal postavit basové kombo s 2x ARN 8608. Jak to hrálo, nedokážu po těch letech posoudit, tak daleko moje zvuková paměť nesahá.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 13:01 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
ARN860X je na basu vhodný podobně jako jateční bernardýn na závody psích spřežení.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 13:53 

Registrován: 02 zář 2009 18:33
Příspěvky: 56
penjo
Ohledně popisu budování PA to tak jednoduché nebude. Musím projít veškerou dokumentaci a smysluplně sesunýrovat chronologicky technický popis. Fotodokumentace bohužel mnoho není.

Co se týká bedny osazené reproduktory ARZ669, to bylo tak na hraně. Už tehdy se mi ten zvuk příliš nelíbil, zahuhlaný a malý výkon, baskytaru jsem měl Jolana Typhoon. Když zabrala dechová sekce forte, baskytaru téměř vymazaly. Byla to erární bedna ještě od předešlého basisty.
Něco jiného bylo o několik roků později, kdy jsem v tom bigbandu několikrát jako záskok hostoval. Většinou mě byl jejich repertoár stále známý a navíc všechny party napsané v notách. V té době (před 1980) už ta kapela měly vcelku špičkové vybavení PA. Když jsem přišel na zkoušku kapely před produkcí, stály tam dvě kopie boxu Fender, které byly osazeny po 4ks reproduktory ARN730 a na tom pověšený flaškový Fender Bassman (4x KT88) – impozantní zvuk, za který bych se nestyděl ani dnes. Bigband hrál stylově pop, soul, takže ty gumáky do toho celkového soundu seděly. Navíc jsem dostal do ruky basu Fender Jazz Bass, což byl v té době pro mě nesplnitelný sen.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 14:33 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
ARN73X mě napadly jako zvukově vhodné. Musely ale dostávat pěknej záhul. Jakoupak měly životnost?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 18:17 
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2011 23:13
Příspěvky: 512
Kraj: ČR - Jihomoravský
Asi by bylo potřeba těch ARZ 8 ks. I tak díky vysokýmu Q by tam byla dost velká boule kolem 100 Hz... No zkrátka je to HiFi reprák a k hud. nástroji se to nehodí. Možná proto ten nekonkrétní zvuk. My jsme v kaple basu vždy zvučili spíš do konkrétna a aby vynikly vyšší harmonické (takový zvuk se líbil basákovi a mně taktéž - naštěstí) - basa pak zněla krásně čitelně a nepřebasovaně. :-) Jinak má kombo Hughes and Kettner BK 100, "dvoupásmový" a hraje to docela fajně.

Edit:

A basový kombo jsme vždy brali linkou, nevím jestli je vůbec dobrý u dvoupásmovýho komba brát ho mikrofonem, protože by to nemohlo být v blízkým poli... Nebo jo, ale chyběla by tomu čitelnost, kterou kombo má díky výškáči.

_________________
POSLECH: PreSonus AudioBox 22VSL > Rotel RMB-1066 / Senn. HD555 mod > miniDSP 4x10 HD > repro dle nálady
MĚŘENÍ: Dayton Audio EMM-6 > PreSonus AudioBox 22 VSL > REW / HOLMImpulse > VituixCAD


Naposledy upravil BlackRider dne 07 úno 2022 07:41, celkově upraveno 1

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 05 úno 2022 23:40 

Registrován: 08 úno 2021 00:33
Příspěvky: 9
Kraj: ČR - Ústecký
Ahoj - více-méně souhlasím s BlackRiderem, tehdy okolo 1978 byla taková móda - na basu spíš prezenc, trsátkem a u kobyly.... :) . Jinak jestli smím vzpomínat, tak jsem začínal rokem 1974 s lubovou basou Jolana (nic moc - krátká a utáhnout ji na prstech byla docela fuška), k tomu MUSIC 40 a dvě DIXIny s ARN-66x s plátěným závěsem. Proti zpěvům na MUSIC 130 jsem skoro neměl šanci. Následovala VIKOMT BASS (tehdy za bolševických 1 800 Kčs ???) , MUSIC 70 a samodělky s 4x ARO835 do série. To už byl slušný dusot, ARO byly dost citlivé. Basa měla bednu hlubokou, kytara stejnou ale mělčí, taky na MUSIC 70. Ani na tu kytaru nebyly potřeba výškáče. Na zpěv taky Forte Vokály 60 + Music 130. No a když jsme od zřizovatele "vykecali" mikrofony Shure 585 (???), to byla extáze. Pak už jsme byli dospělí a v letech 85-86 jsme sehnali Dynacord Gigant. Nevím, jestli to byl výrazný posun proti MUSIC 130, ale machrovačka to byla nehorázná. No a tam jsem já ukončil kariéru a dal se na cestu vývojáře elektroniky. Zamačknu slzu a dám si panáka.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 06 úno 2022 09:35 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Na nic nehraju. Ale tu a tam jsem měl kamarády muzikanty a tak mám právo machrovat.
Nesnáším, co dnes s basou a bicími dělají zvukaři. Jakoby byli členy "United Wooo-Wooo". Za slitej hučící chuchel, ve kterým sotva rozeznáte šlapák od basy, a u basy tón od tónu, bych kastroval bez lokálky.
Těch pár basáků, co jsem poznal, vždycky chrochtalo blahem, když měl aparát "barvu". Jednomu jsem dělal domů takový malý kombíčko na cvičení. Jeho žena hrála na klávesy, tak to měli do něj mixnutý, kombíčko byla vlastně dvoupásmová HiFi bedna s vestavěným zesilovačem. Jemu se ten zvuk líbil natolik, že si ho pak bral na pódium a zvuk z něj snímal mikrofonem do mixu. A taky byl výbornej zvukař se sluchem. Vzpomínám jak jednou dělali v klubovně takovej malej srázek asi s deseti sbratřenýma kapelama - folkaři, malobigbíťáci, vokální septet - a jak nasraně vyhodil najatýho zvukaře od mixu, protože mu z toho dělal tradiční nesrozumitelnej zvukovej žvanec...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 08 úno 2022 19:20 

Registrován: 02 zář 2009 18:33
Příspěvky: 56
Jak popisuje kolega haness, reproduktory ARO835 i ARO814 bylo to nejlepší, co se dalo pro baskytaru, ale i kytaru sehnat. Moji první bednu „Sound City“ se dvěma ARO835 jsem koupil na inzerát v 1976 a zvukovou razancí to bylo o dvě třídy lepší, než s jakýmkoliv gumákem. Ještě téhož roku jsem opět z kina získal vyřazenou reprosoustavu AKR301 se čtyřmi ARO835. Tu obrovskou almaru jsem rozměrově upravil na rozumnou velikost – Box typ A Marshall. Nadšení nad zvukem nebralo konce, protože jsem k tomu postavil zesilovač s koncovými tranzistory KD503. Síťové i budící trafo jsem si navinul u nás v MEZu na elektroúdržbě
Obrázek Obrázek

Tento zesilovač jsem používal asi tři roky pak přišla éra kopií zesilovačů Marshall. Kamarád muzikant z jiné kapely sehnal (r.1978) od technika orchestru Gustava Broma komplet technickou dokumentaci. Stavěli jsme rovnou 5ks, pro basu i kytary. Mechaniku okopírovat nebyl problém, největší starosti byly s přesným navinutím výstupního trafa EI 40 s předepsanými sekcemi vinutí a proklady. Bohužel nevím, jestli jsou někde detailnější fotky našich tehdejších výtvorů.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Ještě se vrátím k ARO835;
V 80-tých letech jsem hrával šest roků v kavárně a s velkým boxem 4x ARO835 to nešlo. Málo místa pro muzikanty a známá problematika velkého boxu v malém prostoru – špatně se drží na uzdě rozumný výkon, dunění. Záhy jsem pro toto hraní ubastlil malé kombo s jedním ARO835 a naprosto dostačující. Ba naopak, mohl jsem lehce snímat basu do malého PA kvůli rozprostření vyšších harmonických. To malé kombo jsem s úspěchem využíval i ve folkjazzové formaci, se kterou jsme projezdili po klubech a různých festivalech tehdejší Československo (1986-1989), včetně 2x finálová Porta, Plzeň-Lochotín. Tady jsem výhradně používal bezpražcový Fender Jazz Bass.
Obrázek Obrázek

Ta malá komba jsem dělal i pro kamarády, s ARO835 ale i s ARO711. Co by koncový zesilovač tomu ideálně vyhovoval Jandův Transiwatt s KD607/KD617
Obrázek

V dílně mám ještě čtyři ARZ711 v obstojném stavu
Obrázek Obrázek


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 09 úno 2022 21:19 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Pořád pěkný. Co jste vlastně byli za kapela? Z fotek nic nepoznávám...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 11 úno 2022 23:23 

Registrován: 02 zář 2009 18:33
Příspěvky: 56
Pokusím se ve zkratce popsat historii mého působení v různých hudebních projektech;
První tři výše uvedené fotky se týkají mé nejdéle hrající rockové kapely – 1975 až počátek 1991. Jistěže začátky nebyly jednoduché, zejména tím že jsme museli koncem sedmdesátých let na vojnu. Avšak původní sestava muzikantů prodělala jen malou obměnu a komplet osmdesátky to byla veliká jízda, co se kšeftů týká, průměrně 50 – 70 ročně po jiho-severovýchodní Moravě, taneční zábavy, plesy, rockové festivaly apod.
Obrázek

Tehdy chodívaly kvanta lidí na zábavy. Ve venkovních areálech nezřídka 700 až 1000. Soudržnost kapely byla roky bezvadná, veškeré vyhrané peníze jsme vždy investovaly do PA systému. Muzikantskou aparaturu a hudební nástroje si pořizoval každý z nás za své. V druhé polovině 80-tých let se dalo říci, že to fakt už dobře hraje. PA systém v triampingu 2x 1400W na zábavovou rockovou (až lehce do metalu) kapelu to bohatě stačilo a množství techniky bylo nezbytně nutné přepravovat po štacích velkým autem. V našem případě jsme od Čs. Pošty odkoupili skříňový Robur, ale v době reálného socialismu nebylo nic jednoduchého. Získat velké auto či starý autobus do soukromého vlastnictví musel potvrdit zřizovatel a oštemplovat žádost Národní výbor.
První výkonové zesilovače, jako základ a náhradu po stávajících „stotřicítkách“, jsme koupili na inzerát. Jednalo se o můstkové Transiwatty, osazené koncáky BD249C/BD250C.
Obrázek Obrázek Obrázek

Na základě těchto koncových zesilovačů jsem pak postavil ještě další dva kusy. Ovšem je třeba napsat, že několikrát jsme si půjčili zesilovač Peavey CS-800, a to hrálo na spodcích o třídu lépe! Tehdy v počátku 80-tých roků nám poštou posílali západní Němci hudební prospekty s ceníky zesilovačů, nástrojů aj, namátkou od Sound Selection, Musik-Markt Odersky, Burgerstein aj., ale to jsme mohli jen tak slintat, nedostupné. Sem tam některá kapela z okolí měla zesilovač Peavey CS-800 a CS-400, nebo Zeck PT-7, nebo který má nyní penjo – Harrison X1000. To byla však mimořádná vyjímka, proto se koncové zesilovače téměř výhradně stavěly svépomocí amatérsky. Já stavěl podle schema, které jsem sehnal na inzerát i s konstrukčními plány pro stavbu exponenciálních boxů pro 15“ reproduktor a taky Jambo 15. Plošný spoj ke schema zesilovače nebyl, navrhl jsem osobně.
Obrázek Obrázek Obrázek

Bohužel fotky úplně těch prvních dvou zesilovačů s EI transformátory nejsou, tak alespoň foto stejného zesilovače, které jsem dělal v pozdějších letech s jinými transformátory.


Ideový návrh PA soustavy vycházel z blokového schema, které jsem obkreslil na pauzák z časopisu Elector, načež jsme od kapely Centrum Petra Rezka koupili čtyři subwoofery Martin Bin osazené reproduktory Gauss 15“ Pro Line, typ 5842, 400W, 101dB. W-Bin suby jsme asi po dvou letech nahradili subwoofery typu Jambo, které jsme si postavili z laťovky a osadily zmíněné Gauss 15“ demontáží z W-Bin.
Obrázek Obrázek Obrázek

Zvuková razance basů minimálně o třídu lepší, bohužel ale bedny čtyřchlapovky! Středopásmové exponenciály jsme dělali ještě před Jambama a byly osazeny ARM9308, později ARM9408. Na bednách expo byly postaveny středovýškové horny s drivery Celestion DCR-100 a ještě se dvěma supervýškami po obou stranách Fane Bullet Tweeter HF-250. Dělení frekvenčních pásem bylo za pomocí 2ks plynule přeladitelných třípásmových crossoverů Electro-Voice E18X.
Do roku 1985 jsme používali mixpult Tesla Studiomix 12, s echem Wem Copitat. Pak se objevila nová řada mixážních pultu MC16-4-4 a k tomu jsme koupili (i dnes ceněné) echo Roland RE-501 Chorus. Odposlechové monitory byly zprvu s reproduktory ARO835, pak vše s ARM9308.
Náš bigbít se rozpadl po šestnácti letech počátkem roku 1991, kdy se tehdy po revoluci většina rockových kapel rozpadla, protože nebylo kšeftů – nastala éra diskoték…
Co se dalo, to se z aparatury rozprodalo, zbytek roky trčel v suterénu kulturáku
Obrázek Obrázek Obrázek


Současně v druhé polovině 80-tých let jsem hrával ve folk-jazz kapele Obelisk, jejíž vůdčím protagonistou byl Jindra Kos, bohužel před rokem zemřel. V podstatě jsme tvořili muziku na texty básníků – Žáček, Ferlinghetti, Kainar aj. Jak jsem psal v minulém příspěvku, jezdilo se hrávat do klubů a po folkových festivalech. V kladenském divadle jsme nahrávali do Čs. rozhlasu, stanice Vltava, producent Ivan Rössler. V té době jsme na festivalech hrávali společně se známými muzikanty a kapelami, co něco ve folkové branži znamenali. V klubech jsme snad nejčastěji koncertovali společně s výtečnou skupinou Jablkoň. Po dvaceti letech jsme se bývala parta muzikantů sešli a nahráli staré songy ve studiu.
http://leteckaposta.cz/667024126


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 11 úno 2022 23:50 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Čím dál lepší...
Jen ta letecká pošta nějak nejede.
A propos. Nebyl jsi to ty, kdo mi před časem chválil koupi Peavyho CS-800? Na srazu jsme s ním honili večerní venkovní produkci pro pár skalních, kteří nespěchali domů. Hrál opravdu fajně. Bedny měly kolem 90dB citlivosti, takže chodil na samé hranici limitace, ale zvuk parádní.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 12 úno 2022 09:04 

Registrován: 02 zář 2009 18:33
Příspěvky: 56
ok, nyní je komprimovaný soubor na úschovně, snad to bude lepší;

https://www.uschovna.cz/zasilka/VBF4B9DVG389YTFT-72E/


Tvůj CS-800, ano psal jsem k tomu poznámku, mám dojem, že už máš ten inovovaný zesilovač. První serie CS-800 má trochu jiný design.

Taky jsme spolu chvíli mluvili na srazu ve Střeženicích, ohledně převýškovaného zvuku malých desítkových PA boxů ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 12 úno 2022 10:20 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Super čtení...krásný náhled do minulosti. Palec nahoru a širák dolů.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARO666 nostalgie
PříspěvekNapsal: 12 úno 2022 11:01 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Ano, ano, mluvili. Dělal jsem na ty bedny ramena. Já si jenom celej život blbě páruju v paměti lidi se jménama a přezdívkama.

Stáhl jsem si to, poslech jsem si to. No, abych ti nemazal med kolem... Hele, fakt dobrý! Nebudu to rozebírat, nejsem placenej od řádku jako redachtor kulturní přílohy. Ale neřeknu "fakt dobrý" jen tak o čemkoli.
Nebyl jsem vymetač koncertů, a zábav už vůbec ne. Vždycky mě brala hlavně muzika konzervovaná. Škoda že mě to vaše folkjazzové období minulo v prostoru a čase, zcela jistě byste byli moji oblíbenci.
Chci koupit CD!


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group