Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 11:20


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: reprosoustava JL&R 390 Tesla- Seas
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 09:22 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
zde budou směrovky, chary zátím se nedaři to skopirovat ;)
http://imgur.com/a/PCzCK

_________________
Rybin


Naposledy upravil detecha dne 17 kvě 2016 01:17, celkově upraveno 3

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 09:39 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Že vidíme akorát text a žádné blinkry.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 10:01 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Tak je to ; ;) hned nahoře. Tak jak? je to oka? :)

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 16:53 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Tak vám moc děkuju.

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 18:03 
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2014 16:06
Příspěvky: 363
Kraj: ČR - Jihomoravský
Me ten odkaz nejak nejede. Nahaz to rovnou sem.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 18:08 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
skus to ješte jednou

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 18:09 
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2014 16:06
Příspěvky: 363
Kraj: ČR - Jihomoravský
This site can’t be reached

imgur.com’s server DNS address could not be found.
Search Google for imgur PCfC


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 18:16 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
nenahazu mam to v emailu a to se neotevre pak nikomu. Jedině mne napiš do sz svuj email a ja to pošlu :)

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 19:51 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Mě to funguje...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 19:58 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
a co na to mistr říka

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 20:13 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Je tam toho dost málo na to, abych se mohl vyjádřit. Ale ten basák byl asi exportován bez vyloučení vlivu místnosti, takže je to hodně zvlněný. V ose ta simulace celkově moc pěkná není...ale nechci zde kritizovat něčí práci...neviděl jsem ani horizontální směrovky, takže ten přebytek energie kolem 2kHz je možná záměrný...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 20:18 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Bude to hrat špatně?

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 20:24 
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2014 16:06
Příspěvky: 363
Kraj: ČR - Jihomoravský
Tak uz mi to jede.

Zkus a uvidis. Skoda ze to je bez vylouceni vlivu mistnosti, to se pak s tim spatne pracuje, hlavne napojeni basak/stred pri nizkem deleni, plus se spatne odhaduje uroven basu. Ale to napojovani FF/NF neni uplne jednoduchy, da se bez toho obejit, chce to pak ale treba vytahnout ven a zmerit pro kontrolu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 20:28 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Spojit NF a FF vyžaduje určitý zkušenosti...je na to sice návod, jak to v ARTA udělat a vypadá to celkem triviální, ale obvykle to podle něj nevyjde moc přesně a musí se to doladit.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 20:35 

Registrován: 17 pro 2015 18:07
Příspěvky: 662
Kraj: ČR - Pardubický
Jsme mněřili venku. šlo by to ješte opravit :?

_________________
Rybin


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: reprosoustava JL&R 390 Tesla- seas.
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 00:43 

Registrován: 02 úno 2010 14:03
Příspěvky: 65
Tak, jakožto pachatel bych se asi měl vyjádřit :-)

Je to celý měřený venku, v okolí cca 10m byly defakto jen nějaké stromy, ty na basech neudělají nic takže charakteristika je dost blízko skutečnosti. Zem samozřejmě udělá, ale ta je tam při reálném poslechu taky a to nemluvím o místnosti. Zkoušel jsem pro kontrolu víc vzdáleností mikrofonu ale bylo to defakto stále stejné. Stejně je střeďák už tak bez zatlumení a níž pustit nejde, basák kvůli breakupům nad 300Hz zase nejde pustit výš, takže s tím vlastně není víc co dělat. Hrbatá chára na basech opticky nevypadá krásně ale když si vezmu průměr, vidím kolik energie tam je - je to stále o něco víc než dostanu ze střeďáku...

Přebytek v ose okolo 2kHz je záměrný, na 2,2k je dělička a vertikálně mimo osu klasická díra. Horizontálně je to vidět z amplitudovek střeďáku (osa, 30°, 60°) v okolí děličky už začíná směrovat. Simulaci horizontální děličky jsem neprintnul, já to vidím z toho samotného střeďáku líp :-). Není problém pohnout dvěma hodnotami a hrb v ose zmizí ale poslechově se nic nezlepší, dám přednost vyrovnanější výkonové charakteristice. Hrb nad 10k jsem nechal ze stejného důvodu. Ostatní hrbíky na osové amplitudovce by se daly hladit do nekonečna ale má to smysl? Moje zkušenost říká že se to nevyrovná vynaloženýmu úsilí...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group