Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 18:52


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 18:56 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Runflaty nemajú nič spoločného s TPMS. A načo by ti to bolo dobré?

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 19:04 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Pre prípad defektu.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 21:24 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Nie je jednoduchšie, úspornejšie a komfortnejšie mať rezervu?

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 21:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Příloha:
kololo.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory (obrázky, fotky, dokumenty). Pro zobrazení je vyžadována registrace. / You haven´t authorisation for browsing photos and attachment, please check in and sign on. / Du hast nicht Legitimation für ansehen Foto und Anlage, bitte registriere dich.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 21:59 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Hm, tak to mě nenapadlo, že runflaty potřebují TPMS, protože řidič nepozná defekt. Každopádně já TPMS mám a nad runflaty jsem nikdy neuvažoval.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 05:54 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Ono ... rezerva mi zavadzia v kufri lebo mechanizmus uchytenia pod autom mám vadný.
No zrejme vyhláška neumožňuje ju nemať (policajtovi nevysvetlíš) a zrejme prikazuje mať merače tlaku.
Zrejme sú aj ťažšie, tvrdšie tak by sa staršia náprava a tlmiče moc netešili z nich. Teda otázka bola skôr teoretická.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 06:45 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Neviem ako na Slovensku, v CZ už rezervu nemusíš mať, ak máš rýchloopravnú sadu alebo nonstop asistenčnú zmluvu. Ale NIKDY by som bez rezervy na cesty nevyrazil.
A nebola by cesta (dať) ten mechanizmus opraviť?

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 07:04 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Bola. No ak...by som musel menit cestou kolo - radsej ciste z kufra.
Runflat ma zaujali najma skrz to, ze denne dochadzam za pracou a v niektore dni si nemozem dovolit neprist nacas.


Naposledy upravil tatko Tom dne 11 říj 2018 21:30, celkově upraveno 1

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 08:35 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
A jel jsi někdy s autem na runflatech, nejlépe 18" a víc s profilem 35? to by tě vyléčilo rychle. Pokud gumu nerozpářeš v dýlce několika cm, tak ty opravný spreje řeší situaci do minuty. No a nemusíš být ani mechanik od F1, abys vyměnil kolo za dvě minuty, když máš všechno na svým místě, nemáš bordel v kufru a nehledáš hodinu klíč a trochu se u toho pohneš.
Z posledních let mám zážitky akorát typu šroub/hřebík, a to stačilo dycky dofoukat a půl hoďky to vydrželo, když ne půl dne. Poslední fakt otvor v gumě pamatuju jednu zimu několikrát, sypali to nějakým ostře broušeným štěrkem, a to už dofoukat nešlo, to spravil až ten lepicí sprej, a jenom na chvilku.

Měl jsem podobný problémy na elektrokole, vyjížďka na šotolinu znamenala návrat pěšky, tak jsem koupil plášť s kevlarem a je klid.

V posledním autě rezervu nemám kde mít, je tem bečka na plyn. Už jsem s tím ujel 40kkm a nikdy jsem nevytahoval to lepidlo ze sady, ale malej kompresor na 12V do zapalovače je fajn, na ty úniky od šroubů/hřebíků/vadným ventilkem, a dá se s ním pěkně nafoukat i jízdní kolo nebo motorka.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 09:24 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Kompresor mam, o extremne velkych diskoch a nizkoprofilovkach si myslim "svoje" :)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 09:32 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Tatko: A doteraz si mával často defekty? A ako si to riešil bez runflatov?
Kodl: Já jsem na nich jel a vůbec mě to neiritovalo. Ale já jsem atyp v tom, že mám rád co nejtvrdší auto.
Já mám na defekty smůlu, několik let pohoda a pak dostanu dva těsně po sobě a totálky, takže ač mám rezervu, tak ten druhý už musí řešit asistence. Zvažuji tudíž podle vzoru šprcky na svíčce použití runflatů, opravné sady a rezervy k tomu.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 10:32 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
A rezervne auto vo vleku. :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 11:26 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Taky vozím rezervu. Původně auto už rezervu nemělo, jen opravnou sadu, ale našel jsem v dílně použitelný 16" disk i s obutím, takže jsem nafoukal a hodil do auta. Je to jistota.
Zas na druhý straně musím přiznat, že dneska je možná větší šance, že člověku odejde vstřik, čerpadlo, elektrika nebo něco jinýho, než že dostane defekt - zejména pokud jezdí na zánovných a kvalitních gumách s velkou nosností. No a to vysokotlaké čerpadlo nebo ECU si dneska už taky nikdo nenosí sebou (ani by mu to asi nepomohlo).
Takže tohle je téma na polemiku. Někdo preferuje rezervu, někdo jí považuje za zbytečnou...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 21:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Tohle je prekérní situace.
Průbežně šetříme na nový auto. A teď když mi manželka oznámí, že už máme našetřeno dost, tak najednou zjistíme, že vlastně nový auto na nic nepotřebujeme. No nenasralo by vás to?


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 21:33 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Nenasralo.
Nie len vzhľadom k veku...by som navrhol domácej odložiť to aby sme mali z čoho prežívať chvíľu na dôchodku v zabehnutom štandarde ak sa ho dožijeme - a ďalej sa voziť na veciach vzoru 15+ :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 21:57 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11102
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Tak do penze mám opravdu ještě hooodně daleko. Počítám tak pětadvacet roků.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 22:01 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Dobre Ti tak - a mne tiež :D
Ja tak 6-7


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 23:06 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
A já pořád předpokládám, že se důchodu nedožiju, protože na něj ten stát nebude kde mít vzít, potažmo nebude prakticky existovat (jako svatá říše římská ve středověku).
A proč bys sis měl jako kupovat horší přepravovadlo, než máš? Do roku 2010 některý autopmobilky dělaly ještě jakž takž použitelný auta, obecně ale spíš tak do roku 2003, od 2010 se řeší "infotainment" a "asistenti"
a "konektivita" a že O3 má vzadu ohnutou trubku jako Favorit (UNO, P206 a milion dalších "podaut"...) jaksi nikdo neřeší, a že je to věc, která tě může zachránit z pěkný šlamastiky, díky tomu, že auto snese hodně extrémní úhybnej manévr bez ztráty stability (konfrontace s O1 je tristní), na rozdíl od pochybnejch "asisitentů", to nikdo neřeší.
Když se dívám na to, co nám EU servíruje, tak snad jedině něco z USA, tam vypadají ty auta ještě jakž takž rozumně provedený, nic nemá motor pod 2l...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 říj 2018 06:02 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Tak ja nemám auto.
Ja mám Multiplu :D
Motor to má 1.9, úhybný manéver to znesie väčší, než si trúfnem.
Je to z roku 2004 teda obtokové turbo a žiadny DPF.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 12 říj 2018 08:46 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Kodl: Vlečená zadní náprava se zkrutnou příčkou není ohnutá trubka. To by byla jako jedna věc. Já mám O3 s více prvkem a rozdíl proti modelu s "ohnutou trubkou" je marginální. Nějaký Opel Astra, což je auto ekvivalentní O3, má "ohnutou trubku" odjakživa a nevyvolává to žádné emoce, stejně jako to, že Ford Mustang měl tuhou zadní námravu ještě před deseti lety, že vlečku měl ještě Passat B5 (kromě čtyřkolek) taky nikoho netrápilo.
A většina asistentů (ABS, ESP, hlídání pruhů, adaptivní tempomat) je jednoznačně prospěšných.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group