Rezzy píše:
TheLastUnicorn píše:
Tvl, to malo od "Dobré ráno" na hony ďaleko. Sa najprv pozri poriadne, čo si napísal a potom tu niečo píš o menzese a kamarátoch.
Proste si prestrelil. Je úplne irelevantné, kto meniče predal. Tento problém ide na vrub výrobcovi. Ako sa postaví k reklamácii predajca predsa nebudem riešiť vopred, keď sa ešte nič nereklamovalo. A ver, že nie som jediný, kto Tvoju reakciu vyhodnotil tak ako ja alebo ransom.
Poprosim ta, slusne a nekonfliktne, aby si mi vysvetlil, co je prestrelene na nasledujucich otazkach:
1. Ahoj, na tych prvych videach bolo to drncanie v oboch bedniach, cize na oboch basakoch je rovnaka zavada?
2. A kde boli tie vydarene repra kupovane ?
Prosim normalne mi vyznac, kde v tom texte niekoho napadam, urazam.......
Ja fakt neviem o co ti ide
A aký má vplyv na výrobnú kvalitu Daytonu to, či to predal Kosina, Parts-express, Soundimports, Jožkovylížpičinský alebo Ferkojebaltopes? Čo vlastne riešiš? Ako sa postavil dotyčný predajca k reklamácii, ktorá pravdepodobne ešte vôbec neprebehla? Ak meniče dodal Reproobchod, tak ak bude mať slidel záujem o reklamáciu, bude kontaktovať Lukyssa a ďalej je to medzi nimi dvoma. Len tu smrdí vo vzduchu nejaká fantasmagória, že nejaký obchod dodáva zámerne druhotriedne alebo dojebané repráky. Ja viem, že napríklad pri autodieloch dodávajú niektoré eshopy podozrivo lacné diely špičkových značiek Lemfoerder, INA, NSK, Castrol, Bilstein, SACHS, ATE atď, ktoré sú v skutočnosti fake. Ale repromeniče sa nevyrábajú a nepredávajú v takých kvantách ako oleje Castrol, aby sa to oplatilo fake-ovať.
Ak chcete niečo riešiť, tak riešte samotný Dayton, u ktorého posledný rok evidentne klesla kvalita rady Classic, pretože len ja osobne evidujem už štvrtú sťažnosť na humpolácky vyrobené meniče, ktoré odišli behom krátkej chvíle.